"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

28 Mart 2009 Cumartesi

yeni anketimiz


eski anketin yorumunu yapacak olursak, galatasarayın en iyi alt yapıya sahip olduğu konusunda çoğumuzun hem fikir olduğunu görüoruz.. fakat bi ara kabul etmek gerekirse anket neredeyse taraftar anketine döndü.. bunu da fenerbahçe nin aldığı haksız oylardan anlayabiliriz.. bana göre şu anda volkan şen,sercan ve kurtuluş kardeşler ile bursaspor en fazla isim çıkarabilmiş takımlardan birisi ama oy alamadı..

en iyi altyapı kimde diye sorduk
1.galatasaray %47
2.beşiktaş %23
3.gençlerbirliği %11
4.fenerbahçe %10
5.tabzon %4
6.bursa %2

neyse yeni anketimize herkesi bekliyorum.. bir önceki postumu yazarken aklıma geldi..

büyük takımlarda oynayıp kesinlikle takımınızda görmek istemeyeceğiniz adamlar.. ilginç olduğunu düşünüyorum.. kusura bakmasın manchester dan tam 3 adamı listeye dahil ettim..
wes brown, oshea, fketcher, michel salgado, arbeola, dida, almunia, ben haim, inzaghi.. bunlar tabi ki benim uyuz olduklarım kabul edersiniz etmezsiniz sizin takdiriniz.. bana göre o'shea açık ara kazanır..

Hiç yorum yok: