"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

23 Mart 2009 Pazartesi

mehmet güven ve eskişehir maçı


sevgili bloggerlar ve okuyucuları.. lütfen bana söyleyin.. benim göremediğim bişey mi var.. mehmet güven'e haksızlık mı yapıyorum.. ne hızını, ne top kesiciliği, ne bi olumlu pas ne de yaratıcılık.. 3 yıldır liverpool maçında riiseyi geçip asist vermesinin kaymağını yiyor hala.. kewell'ın çıkıp bu adamın oyuna girmesinin amacını anlayan vr mı? dominant karakterli adamlardan hoca olmazmış.. galatasaay son 6 senede bunu 3 kez tecrübe etti.. 2.terim dönemi,hagi ve bülent korkmaz BENCİ yaklaşımları olan ve sadece kendi bildiklerini okuyan adamlar.. çok destek verdik.. seviyoruz.. ama bülent kaptan 1 ayda bizi hayal kırıklığına uğrattı.. kewell'ın çıktıktan sonra surat ifadesini gördüğümde kırılmış olduğunu anlamak zor olmadı.. sıradaki kewell olacak galiba.. yönetim güdümünde küçülme politikası mı güdüyoruz bilemiyorum.. ama bu formaya yakışan her zaman skor ne olursa aolsun kendini paralamaktır..

Hiç yorum yok: