"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

14 Mart 2009 Cumartesi

kewell kadroda yok

galatasaray bugün trabzona gitti.. 18 kişilik kadroda keweel'ın ismi yok.. lincoln ise kadroda.. dün ve bugunkü idman raporlarında kewell'ın herhangi bi sakatlığını bildiren yazı yok.. bu hamburg karşısında stoperde genç semihin oynayacağı anlamına geliyor bence.. çünkü yarınki maçta kim oynayacaksa hamburg karşısında da o oynayacak.. yani kewell'ı tekrar sağ açıkta izleyeceğiz.. acaba 1-2 post önce belirttiğim rahatsızlığından dolayı planlı bi dinlendirilmeye mi ihtiyaç duyuldu? adnan sezgin de basın toplantısında herhangi bi açıklama yapmadı.. bülen kaptanınn lincoln'ü götürmeyeceğini düşünüyordum şahsen ama aralarındaki buzları da erittiklerine sevindim.. yarın takımın sahaya nasıl çıkacağını çok ama çok merak ediyorum..

1 yorum:

bilog dedi ki...

Ben anlamadım niye yok Kewell?