"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

10 Mart 2009 Salı

liverpool ve juventus turu geçer

maç başlamadan işkembeden sallamak kolay ama real madrid'in bu sene şampiyonlar liginde deplasman performansı ortada.. anfield road'ta işleri hiç ama hiç kolay değil.. liverpool da bu aralar havasında değil ama deplasmanda kazanmanın avantajını son kuruşuna kadar kullanacaklardır.. yurtdışından hiç bir takıma deliler gibi bağlılığım olmasa da artık ingilterede manchester, italyada da inter hegomanyasının bitmesini istiyorum.. bu yüzden liverpool'a garip ve manyakca bi sempatim var.. özellikle de formasının o güzel kırmızısına.. murat kosovadır asıl beni bu takıma yakınlaştıran o ayrı.. izlediğim her maçında kazanmasını isterim.. çok takip etmem ama denk gelirse gönlüm onlarladır.. diğer taraftan da juventus'un şike olayına hala anlam veremiyorum.. en iyi hoca sende, en iyi kadro sende ama sen hakem kafalıyosun.. milan dedeler takımı olmuşken, roma da kavak yelleri esiyoken juve bu ivmesiyle birkaç seneye interi yakalar gibime geliyor.. özellikle onlara özgüven aşılayacak şampiyonlar liginde başarılara çok ihtiyaçları var.. o yüzden birinin gönül bağımdan dolayı, diğerinin ise mantıksal açıdan turu geçmesini ümit ediyorum.. ha bu arada bu akşam maçlar inanaılmaz seyir zevki verecek.. ilk maçların uyuzluğu hepimizi deli etmişti hatırlarsınız..

Hiç yorum yok: