"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

23 Mart 2009 Pazartesi

pele sen kendi oğluna bak..

bloglar yeterince değindi bu duruma.. ama ben de birkaç kelam etmek istiyorum.. hayatım boyunca peleyi hiç sevmedim.. kendini tanrılaştırmak istemesi ve her dediğinin yapılmasını öngörmesi beni çileden çıkartır.. kuralcıdır.. 60 lı yılların yıldızıdır.. bu senelerde oynasa ne yapar bilemeyiz tabii ama oynadığı yıllar eskidir çok eskii.. toprak sahaların çocuğudur.. maradona-ronaldo-robinho-caniggia kabul ediyorum kesin uyuşrucu illetinin içindeler.. tasvip te etmiyorum.. ama sana ne be adam sana mı düştü yorum yapmak.. o zaman ben de sana şunu soruyorum.. acaba uyuşturucu kaçakçılığından 2 kere tutuklanan oğlun sakın malı sağlayan adam olmasın.. iğrenç bi kaleciydi ki bundan dolayı iğrenç işlerle uğraşıyor herhalde.. bu özellikleriyle bu adamlar belki gençlere örnek gösterilemez ama sen de örnek bi baba değilsin unutma..

Hiç yorum yok: