"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

14 Mart 2009 Cumartesi

hattrick !!! .. futbola gönül verenlerin oyunu..

futbola gönül veren herkesin oynaması gereken bir oyun.. daha önce de bu konuda yazmıştım ama o zaman futbloglar'a üye olmadığım için sesimi duyaramamıştım.. hattrick online menejerlik oyununu sizlere tanıtmaya çalışıcam.. oyunun dünyada 1 milyon kullanıcsı var.. adres www.hattrick.org...

oyuna üye olacaksanız 1 hafta içinde hesabınınz mailnize iletiliyor.. en alt ligden başlıyorsunuz.. çarşambaları kupa ya da hazırlık haftasonları da lig maçı yapıyorsunuz.. yani travian ve ogame gibi saatlerinizi ve günlerinizi harcamıyorsunuz.. oyun tamamen championship mantığıyla hazırlanmış.. sağlam bir ekonominiz olması gerekiyor bir üst lige çıkabilmek için..

bunun için ya genç oyuncu yetiştireceksiniz ya da stadyumunuzu kapasitesini arttıracaksınız.. ben oyunu 3 sendir oynuyorum hala 5.ligdeyim.. 1 tane süper lig, 4 grup 2.lig, 16 grup 3.lig, 1000 grup 9.lig diye gidiyor olay.. gerçek dünya gibi dünya kupaları, avrupa şampiyonaları ve avrupa kupaları mevcut.. oyuncu yetiştirebilmek için antrenörünzün seviyesinin de belirlli bi seviyede olması gerekiyor.. bu sayede oyunzunuzun yetenek artışı için gereken süre kısalıyor.. daha genç oyuncu da aynı şekilde daha erken yetenek arttırıyor.. oynayan herkesin bırakamayacağı bir oyun.. hem de aile yaşantınızı tehlikeye sokmadan.. "kalk artık şu oyunun başından" şeklinde yenge fırçası yemeden.. maçlar 90 dakika oynanıyor, bilgisayarın başına beklemenize de gerek yok.. verin taktiği akşam maç raporunu okuyun.. soruları olan yorumlara yazsın ayrıntıları anlatabilirim..

2 yorum:

taksim dedi ki...

baya zaman önce başlamıştım bende. Ama bıraktım sonra sonra.. daha sonra bildiğim kadarı ile içeriği falan yenilediler estetik kattılar, ama ben dahil olamadım..
Hoşuma giden bir yanı da, uzun süre login olmayınca, takımın sana ihtiyacı var, seni özledik tarzında bir mail ile tekrar çağırmaları olmuştu..
Biz o zamanlar takımın başına dönmedik, takım da tarihe karışmıştır tahminimce :)

sekobarbital dedi ki...

evet belli bir süre sonra otomatikman takım sahipsiz kalıyor.. yeni sahibini bekliyor.. bence tekrar denemende yarar var.. şimdi oynamak daha eğelnceli eski formata göre..