"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

12 Mart 2009 Perşembe

no more italian..

şampiyonlar liginin anatomisini inceleyelim.. 4 ingiliz, 2 ispanyol, 1 alaman ve 1 portekiz takımı kaldı.. yani %50 ihtimalle kupa yine adaya gidecek.. şu an roma-arsenal maçı bitmedi.. penaltı atışları yapılıyor ama içimden bi ses maç bitmeden arsenal alacak dedi ve ben de yazımı kaleme aldım.. şike skandalından sonra juve'nin bu ligi domine ettiği daha da anlaşıldı.. interin varlık gösteremeden elenmesi "lan en iyiniz gelse ne yazar" dedirtiyor.. milan UEFA da elendi, sampdoria elendi, fiorentina elendi.. bu arada penaltılar enfes devam ediyor.. montellanın penaltısına bayıldım.. sadece penaltı atsın diye 119 da oyuna alındı.. hocasını yanıltmadı tecrübeli ayak.. ve tonetto kaçırdı.. yazıma devam edebilirim :) sonuç olarak toparlanırlar mı, mantıklarını ve yatırımlarını değiştirirler mi bilemiyorum ama italya liginden bir maç daha izlemek istemiyorum.. manchester-barcelona finalini şimdiden hayal etmeye başladım..

Hiç yorum yok: