"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

13 Mart 2009 Cuma

hakedilen 1 puan..

bir ara şut istatistiğini verdi yayıncı kuruluş.. fenerbahce 13-4, kocaeli 8-4.. maçı izledim ama ben fenerbahcenin neredeyse gol dışında adam akıllı bi şutunu hatırlamıyorum.. 85 dakika kocaelinin yön verdiği son 5 dakika ise kafa kafaya mücadele oldu.. fenerde bi deniz, bi carlos bi de volkan babacan vardı.. gerisi formasına yakışanı yapamadı.. koşmadı,çabalamadı.. kocaelini alkışlıyoruz.. belki 1 puandan daha fazlasını hakettiler ama buna da seviniyorlardır sanırım.. kocaeli hoca erhan hocayı da tebrik ediyorum.. 2.yarı her maçta zevk veren bi kocaeli, her maçta puan alan bi kocaeli.. bu lige yakışıyorsun.. taraftarınla,şehrinle.. ali sami yende, kadıköyde kapasiteni ispatladın.. umarım yıllar önce karabük gibi tırmanıp tırmanıp son maçta gümlemezsin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Pek zevk vermedi maç bana.. neyseee