"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

21 Şubat 2009 Cumartesi

trabzon:0 denizli:2

bugün nöbetçiyim.. dolayısıyla elimin altında hem ligtv hem de d-smart var.. allahtan hasta da çok gelmiyor..bir chealse maçına bakıyorum top taca çıkıyor, hemen galatasaray cafe crown'a dönüyorum faul oluyor ve trabzonspor maçına geçiyorum.. trabzonspor tam anlamıyla rezalet bir futbol sergiledi..gerçek gökhan ünal bu işte daha fazlasını beklemeyin.. alazinho'yu alacağınıza göksu ve barış memiş'e şans verin en azından paranız cebinizde kalmış olur.. adam üflesen uçuyor.. sağ ayak sıfır.. olumlu hareket sıfır.. stabeak'ın sağlam bir kazığı söz konusu.. zamanında tromso'nun atmış olduğu lange kazığının aynısı.. norveçliler trabzon ismini dutumca fiyatı katlıyor anlaşılan.. lange'ye de 15 milyon mark verilmişti zamanında..maç ile ilgili hiç bişey yazmayacağım skor tabelası haklı olanın kazandığını ilan ediyor zaten.. bangoura,angelov ve çağlar tek kelimeyle muhteşemdi..denizli devre arasında gerçekten uyumlu bi kadro kurmuş ama ben yine de thomas'ı berberoviç'e tercih ederim.. neyse son olarak bu futbolla düşmezler diyorum...


şimdi sabırsızlıkla galatasarayımın galibiyetini yazmak için maçın bitmesini bekliyorum.. ama erdemir de çok dişli çıktı yaw..


TRABZONSPOR: 0 - DENİZLİSPOR: 2
Stat: Hüseyin Avni Aker
Hakemler: Hüseyin Göçek, Bülent Gökçü, Bahattin Duran
Trabzonspor: Sylva, Tayfun, Song, Egemen, Cale, Serkan, Selçuk, Colman, Alanzinho, Isaac, Gökhan
Denizlispor: Özden, Burak, Roberts, Bangoura, Güray, Wescley (Dk. 39 Fatih), Berberoviç, Ozan, Çağlar, Angelov, Braga
Gol: Dk. 15 Angelov, Dk. 60 Bangoura (Denizlispor)
Sarı Kart: Dk. 36 Colman (Trabzonspor)

Hiç yorum yok: