"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

23 Şubat 2009 Pazartesi

baros'un eski bi fotosu

dün gece kaçırdığı penaltıdan sonra bile sevgimi kaybetmemişti ama bu fotodan sonra hislerimi gözden geçirmeye karar verdim..baros hakkında ırkçı olduğu ve gay olduğu yönünde iddialar çıkmıştı.. okuduklarım doğrultusunda ben ihtimal vermemiştim.. nette dolaşırken bu fotoya gözüm çarptı.. kusura bakma baros bu fotoyla ben bile seni savunamam.. yazılanlar gerçekmiş meğerse..resmen adamı aşağılamışsın.. ter bu kokar be dostum.. eminim o dakikada sen de sağlam bi koku yayıyordun.. seni de çek çingenesisin diye hor görseler hoşuna gider mi.. adnan polat'ın yerinde olsam bu fotoyu gördükten sonra baros'u direk nondayla aynı odaya koyardım.. işin tek sevindirici yanı baros bu olaydan sonra binlerce kez özür diledi.. gerçekten mi ceza almamak için mi bilemiyorum..

Hiç yorum yok: