"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

26 Şubat 2009 Perşembe

ertem şener maç anlatmasın diyenler...ben,ben,ben..


ertem şener maç anlatmasın.. gerçekten.. iyi bi insan olabilir belki ama maçtan önce not aldığı şeyleri sanki birden azından çıkarmış gibi anlatması tilt ediyo beni.. ses tonu kötü, benzetmeleri kötü, gooooollllll deyişi bile kötü.. ama ondan da kötüleri var.. kim mi sabri ugan tabi ki..
inter - manU maçında ertem şenerin saçmalamaları...

“Zanetti bir ambulans çığlığı gibi… Ne zaman acil ihtiyaç hissedilse orada bitiyor…”

“İbrahimoviç şu ana kadar hiçbir varlık gösteremedi. Sadece adını ve formasını taşıyor sahada…”

“Ronaldo yine topun üzerinde daireler çiziyor. Rakiplerinden her zaman bir fazlası var…”

“Ona üç kişilik futbol canavarı diyorlar. Rooney oyunda…”

“Ronaldo, İbrahimoviç ve Berbatov gibi golcüler topa iki defa vururlar, üç kez gol olur!..”

(Ronaldo frikik kullanırken) “Neredeyse İnter seyircisi de bu kritik anda barajın içine girecek…”

1 yorum:

ygtylmz dedi ki...

Dün Köşe Yazarları Ertem Şener'i yere göğe sığdıramıyorlardı . Ve bende sonuna kadar katılıyorum . En kötü maçta bile ekran başında tutmayı başarabilen bir spiker Ertem Şener . Ertem Şener yıllar boyunca maç anlatmaya devam et ;)