"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

20 Şubat 2009 Cuma

devşirme ingilizler

flying dutchman da bugun fransız gözüyle senegal asıllı futbolculara değinilmiş.. bu çalışma bana ilham verdi, ben de ingiltere mili takımdaki siyahi oyuncuların hangi kökenden geldiklerini araştırmaya koyuldum..biz mehmet mi marco mu diye tartışalım, millet istediğini oynatıyor..bir biz utanıyoruz.. önemli olan bence ülkenin reklamıdır gerisi hikaye..

david james... geçen haFtalarda gary speedin 535 maçlık premier ligde oynama rekorunu kırdı.. kendisi jamaika asıllı..
ashley cole... kendisiyle endiğim en ilginç bilgi mariah carey'in kuzeni olması, büyük ihtimal yarı afrikalı yarı venezuela lı baba tarafından kuzenler, çünkü mariah'ın annesi irlandalı..
rio ferdinand... anton'un abisi, les ferdinand'ın kuzeni.. annesi yarı irlandalı,yarı ingiliz.. babası ise karaip adalarından biri olan st lucian'lı..
glen johnson... chealse'den sonra kendine geldi, nerdeyse körelmek üzereydi.. jamaika asıllı.. en garip bilgi ise 2007 aralık ta kloset ve musluk çalarken yakalanmış olması :)
shaun wright-philips... Ian wright ın evlatlık oğlu olduğunu ben de yeni öğrendim araştırırken,annesiyle evlenmiş shaun ufakken.. nereli olduğunu bir türlü bulamadım ama adlarından biri cameron.. kamerunlu olabilir :))
gabriel agbonlahor.. aston villa'nın genç ve yetenekli forveti yarı nijerya-yarı iskoç.. kendisi nijerya U20 formasıyla mücadele etmiş olup daha sonra ingiliz takımını tercih etmişir..
charlton cole.. nijerya asıllı oyuncu premier ligin evliya çelebilerinden.. beşiktaşın he sene transfer gündemine girer ama bi türlü gerçekleşmez..chealse tarafından kiraya verildiği yer kalmamıştır nerdeyse..
emile heskey.. antigualı babadan barbudalı anneden.. değeri geç anlaşılan forvetlerden.. geçen postlarımızda kendisini sıkça övmüştük.. ocüsseyle o hız gerçekten beni hep etkilemiştir..






Hiç yorum yok: