"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

17 Şubat 2009 Salı

hattrick !!!


3 senedir oynuyorum ve çarşambaları iple çekiyorum çünkü kupa maçım var, perşembeleri iple çekiyorum oyuncum gelişmiş mi, cumartesileri iple çekiyorum alt yapıdan adam gibi adam çıkacak mı, pazarları iple çekiyorum lig maçım için... bu oyun o salak travian, ogame ve knight gibi insanı bilgisayar başına 24 saat bağlamıyor yani aile huzurunuz yerinde kalıyor... dünyada 1 milyon kullanıcısı var... amamen taktik savaşları ve futbol endüstrisi üzerine kurulu bi oyun... futbolu seviyorsanız mutlaka oynayın derim özellikle championship manyakları...

Hiç yorum yok: