"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

19 Şubat 2009 Perşembe

bordeaux - cimbom

vallahi ben ligimizdeki hakemlerin gözünü öpeyim.. o nasıl bi hakemdi öle aman allahım.. resmen maçı katletti.. saydım 5 dakika içinde 3 tane faul verdi baros-diawara hava topu mücadelesinde aleyhimize.. ama bir pozisyonda henrique resmen baros'a dirsek attı, adam futbol bu olacak o kadar triplerine girdi.. bence yüzde yüz penaltı herif gitti bi de sarı gösterdi baros'a elle oynamaktan.. neyse bırakalım şu haçlıyı kenara da takımımızın analizini yapalım..

işin doğrusu ilk 10-15 dakika sıkıntılı geçti ama allahtan de sanctis günündeydi de aslında çok da etkili olmayan atakları kollarında eritti.. takımımız işin doğrusu hangi taktikle maça çıktı gerçekten anlamadım.. kağıt üzerinde 3-5-2 olduğu kesin.. ama meira'nın arkaya sarkan bir topu süpürdüğünü görmedim.. resmen 3 stoper tek çizgide ilk yarım saat bol bol sarkıttılar adamları arkalarına..
kişisel beceri sonunda bi top direkten döndü chamakh'ın kafasından.. sonra takımımız biraz toparlanmaya başladı.. organize ataklar geliştirmeye çalıştı tabi.."goooooooollllll" diye ayağa kalktığımda topun tıngır mıngır dışarı çıktığını gördüm... üzüldüm..

ben en çok mehmet topal'ı beğendim.. bi karede suratını gördüm o ne hırs kardeşim.. helal olsun.. arda'yı beğendim sorunsuz topları hücuma taşımayı başardı.. emre aşık risksiz basit oyununa bu maçta da devam etti.. ama ben yine de emre güngörü tercih ederim.. ayhan da anlamadığım bi telaş bi topu unutup gitmeler vardı.. allahtan defansif görevini aksatmadan yaptı da sorun çıkmadı.. oz büyücüsü topla iyiydi ama fizik kondisyonu topsuz oyunu çıkartacak seviye de değildi.. lincoln eh işte, diğer oyuncularımız da vasatı aşmayan bi performans sergilediler.. ama barış ne yaptığını bilmez bi havada oynadı beni hayal kırıklığına uğrattı..her kornerimiz beklenilenin üstünde tehlike yarattı.. ya hepiniz uzunsunuz be kardeşim bi tane sokamadınız..

bordeaux yerden iyi oynuyor gerçekten.. özellikle diarra umduğum dan iyi çıktı.. diarraların en kötüsü gözüyle bakmıştım yıllarca ona.. ama teknik-kuvvet bileşimi bu adama yakışmış.. chamakh da etkili idi.. adam hem yerden hem havadan etkili..italyan vari savunmaları dankk diye her topa kafa vurmaktan başka bişey yapmadı.. 10 numaraları jussie bizim 3.ligte oynayamaz.. ben hiç bi kalitem bu dedirten hareketini görmedim..

gelelim gourcuff paşaya.. dünkü yazımda kariyer çizgisinin zidane yolnda olduğunu yazmıştım.. bütün okuyuculardan özür diliyorum.. kusura bakma kardeş sen zidane'ın topuğu olamazsın.. iki zidane hareketi yapmakla zidane olunmuyo.. ne pi ara pas.. ne bi şut.. ne bi adam eksiltme.. en fazla lyona gidersin benden sölemesi..

seyirci oranının 50-50 olduğu fransada skor tabelası 0-0 dedi bize.. güzel maçtı gol olmasa da.. bakalım 100-0 olacak istanbulda takımımız galatasaray gibi oynayıp turu bizlere armağan edecek mi..bu arada unutmadan yazalım NEC i deplasmanda 3-0 la geçen hamburg olacak rakibimiz..

Hiç yorum yok: