"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

11 Ocak 2011 Salı

Sami Yen'de Son Nefes


Bugün aynı sırada okuduğum devre arkadaşım Şükrü PÜRLÜ üsteğmenin şehit olduğu haberiyle sarsıldım. Öncelikle Vatan Sağolsun. Ruhu şad, toprağı bol olsun Sivaslı, dürüst, mert arkadaşımın. Üzüntüm büyük, geçen sene de uçağı düşmüş fakat küçük bir kırıkla atlatmıştı. Bu sefer olmadı. Kendisi en büyük mertebe şehitlik mertebesine ulaştı. Öncelikle saygı ve sevgiyle anıyorum, canım kardeşim benim.

Uğur da bir maç yazısı yazacak mı bilemiyorum ama ben maçın bitmesini bekleyemedim. Zaten sabahtan beri midem asit salgılıyor, daha fazla dayanamadım. Bir şekilde düşündüklerimi tuşlara dökmeliyim ve rahatlamalıyım diye düşündüm.

Adnan Polat'a kızamıyorum öncelikle. Potansiyelizasyonu sağlayamadı sadece. Ne yaparsa yapsın kendisini eleştirmiş olmama rağmen iyi niyetinden şüphem yok. Hagi - Tugay hamlesi, Colin Kazım transferi, Türk Telekom Arena gibi belki doğru belki yanlıştı ama bence art niyet yoktu. Sadece saçma sapan, futbolculukla yakından uzaktan alakası olmayan adamlardan takımı kurtaramadı Adnan Polat. Mesela aşağıda saydığım oyuncuların hangisi Beypazarı Şeker Spor'da oynasa "Bu oyuncunun kumaşı iyi, ışık var" dedirtebilir.

Aykut..
Aydın..
Serkan Kurtulış..
Gökhan Zan..
Barış Özbek..
Insua.. (Benim için tam bi hayal kırıklığı)

Diğer taraftan Hakan Balta ne kadar eleştirilse eleştirilsin futbolu bilir yapısı ve birçok pozisyonda değerlendirilebilme şansı ile değerli sayılabilir. Ayhan, Servet, Pino, Culio ve Arda ise bu kadroda ne olursa olsun yer alırlar.

Baros döner mi bilmem, Kewell ve Neill'ın Asya Kupa'sından dönüşü, zorlanan kaleci ve defansif ortasaha transferleri de gerçekleşirse belki kupada belli bi süre daha yol alınabilir ama ne kadar.

Biraz önce de dediğim gibi oyuncuların top almaktan korktuğu, topu yanındaki adama bile vermekten aciz kaldığı, Bırakın şut çekmeyi pres yapma özgüveninden bile yoksun bu maçın skoru isterse 10-1 bitsin, Abidin Dino'nun "Mutluluğun Resmi" ni çizemeyeceğim.

Hadi son Beşiktaş mağlubiyetini de bi kenara bıraktım ulen Ali Sami Yen'e 2.ligden bir takıma yenilerek veda etmek size ayıpların en büyüğünü yaşatır zaten.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Insua hayal kırıklığı ????? Yaw adam deli gibi yirtiniyor, açtigi ortalar sahane, daha ne istiyorsun ? Asil hayal kirikligi Arda, bu aksam gol atamasaydi ne yapardi merak ediyorum,bir kaptan bu kadar bencil davranmamali

Unknown dedi ki...

Ayhan'i düğünüm de bile oynatmam efendim, bu takima yakişmayan isimlerin başında geliyor. Artık pili bitti, yapacak birşeyi kalmadığını düşünüyorum.

ugur dedi ki...

Ayhan bence de takımda abi kontejanından oynuyor. Fakat insua ofansif olarak iyi olmasına rağmen defansif olarak yetersiz. şekersporun sağ açığına anca yetti adam. ilk golde de aykuttan daha fazla hatası var. ayrıca ilk golün benzeri bir pozisyon daha oldu ikinci yarıda, arkasına yine kaçırdı adamı, 1-2 olsaydı orada, kan çıkardı.

Adsız dedi ki...

bir orta yaptı diye bugüne kadar i vasat performansını övemeyiz değil mi??