"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

5 Ocak 2011 Çarşamba

Adnan Sezgin Transferleri


1...Arjantin kulübünün Başkanı Guillermo Lorente ve Mali İşler Sorumlusu Jorge Ricobelli, sarı-kırmızılıların Sportif Direktörü Adnan Sezgin’e şapka çıkardı. Arjantin’in Buenos Aires kentinde sert pazarlıklara sahne olan Formica transferinde, Newell’s yöneticileri Sezgin için, “Hayatımızda gördüğümüz en cimri insan. Bir dolar bile artış sağlayamadık” dediler.

Gerçi daha bu haberin asparagas olup olmaığını bilmiyoruz ama araştırdım takımın gerçekten başkanının ve mali sorumlusunun isimleri bu. Bu kadar da habere ayar verilemez herhalde.

2... Colin Kazım der ki "Galatasaray gibi büyük bir camiadan teklif gelmesi, Galatasaray gibi büyük bir camianın benimle ilgilenmesi tabii ki benim için çok pozitif oldu. Ben de hiç düşünmeden buna karar verdim. Burada özellikle Adnan Sezgin'in payını unutmamak lazım."

Adnan Sezgin'in icraatları.

Ali Turan .. Galatasaray tarihinin bana kalırsa en kötü yerli transferi. Hiç bir özelliği olmayan, sağ bek için yavaş ve balta, stoper için kısa ve cılız. Antalyaspor'u bile haketmediğini düşünüyorum. Sabri yanında Dani Alves gibi kalıyordu. Bu adamı alacağınıza Uğur Uçar'ı neden yolladınız be mübarekler.

Musa Çağıran.. Oynamadan Konyaspor'a gitti

Serdar Özkan.. Yorum bile yapmayacağım.

Mehmet Batdal.. Bu blogda çok övgüler aldı benden ama şu anda sokakta görsem dalıcam kendisine. İnsan da biraz hhırs olur. Ne pres yapıyor,adam kovalıyor ne gol yollarına giriyor. Gitmeli.

Çağlar Birinci.. Yarar sağlamış tek oyuncu.

Misimovic.. Aldığımıza sevindik ama sevincimiz kursağımızda kaldı.

İnsua.. Rookie

Hiç yorum yok: