"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

28 Mayıs 2009 Perşembe

ManU: 4 Barca:1.. Şampiyon Manchester..


Aylar öncesinde rüyamda sayısal lotoyu tutturduğumu görmüştüm.. Sabah kalkar kalkmaz eşime ve o gün bizde kalan kankama bu durumu anlattım.. Ama ne aksilik ki sadece 4 rakamı hatırlıyordum.. 14-19-29-39.. O güne kadar hayatında hiç şans oyunu oynamamış biri olarak ekibin de isteğiyle yanlarına 2 rakamda biz koyarak kuponu oynadık.. Akşam sonuçlar açıklandığında linç olmaktan son anda kurtuldum.. Nedenini sorarsanız hatırladığım bütün rakamlar tutmuştu çünkü.. Aylardır niçin ikili kombinasyon yapmadığımızı düşnür birbirimizin başını etini yer dururuz.. 

Salı sabah kalktığımda futboldan nefret eden eşime Manchester'ın Barcelona'yı 4-1 yendiğini söyledim.. İşe gelince de kankaya.. 1'e 75 veriyo bu skor.. Bir baktım bizimki hemen nesine.com a girip 1 ytl yatırdı.. Aynı hatayı yapmam dedi.. Bi an garip bir medyumsu gururla doldu içim.. Ben oynamadım tabii.. Akşam eve gelince eşim "Oyndın de mi" dedi.. Neyi diye cevap verdikten sonra "neyi olacak 4-1'i" dedi.. hayır cevabını vermemle üzerimde hisettirdiği baskı arttı.. bi an maçın gerçekten 4-1 biteceğine de inanmaya başladım.. Koşa koşa bayii ye gittik.. Daha önce hiç iddia kuponu doldurmadığım için kasadaki elemandan yardım istedik.. 

"kardeş manchester :4 barcelona:1" olacak şekilde oynasana 20 ytl lik dememizle, etrafta iddia çalışan elemenların yüzüme bakışları değişti.. eminim "lan acaba adamın bildiği bişey mi var?" diye de düşünüyorlardı..

neyse akşam oldu hatunla oturduk maçı izlemeye.. Barcelona golü erken atınca baktım bizimki seviniyor.. "la neden seviniyorsun?" diye sorduğumda "en azından 4-0 olduğunda barcelona 1'i atacak mı diye beklemeyeceğiz dedi.. O an için mantıklı gelen bu cevapla ben de oluşan tatmin barcanın oyunu, fergie'nin taktiksel yanlışları ve ikinci golle mutsuzluğa bıraktı..

sonuç "hay senin göreceğin rüyana da, ronaldo'na da" diye söylenen bir eş ve bir kanka..

Hiç yorum yok: