"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

4 Mayıs 2009 Pazartesi

Bu ne ya?

(foto YALI forumlarindan)
Oncelikle yurtdisinda oldugum icin, Goztepe-Luleburgaz macindaki olaylar hakkinda cesitli taraftar forumlarinda okuduklarimi sizlerle paylasmak istedim.Düsünün ki takiminiz sampiyonlugu garantileme macina cikiyor, ve siz gerekise harcliklarinizdan para biriktirip deplasman yollarina dusuyorsunuz, bu mac icin hatta yurtdisindan dahi otobusler kaldirilmis ve Luleburgaz’a variyorsunuz. Stada vardiginizda ise neymis efendim 180 kisiden fazla taraftar stada alinmayacakmis, yaklasik 400 kisilik rakip takim tribunune. Ve bi dolu taraftar maca alinmiyor. Disardaki taraftarlari sehirden salmamalar, uzerlerine biber gazlari vs. Ben de bizzat daha once gittigim bazi maclarda holigon gibi catisan pek cok emniyet gucune sahit oldum. Cozume odaklanmalarini , catismalari iyice korukleyici tavirlardan kacinmalarini diliyorum ve umuyorum.

Evet bizim icimizde olay cikaranlar da olmus,. Ve her macta bir olay cikarma gayreti icerisinde olanlar hep ayni arkadaslar. Bu satirlari okuyorsaniz, bakin yukarda sozunu ettigim taraftarlar, sizin yuzunuzden bu muamelelere maruz kaliyorlar. Siz boyle davranmaya devam ederseniz, ovundugumuz taraftarlar da kalmayacak elimizde, Nedir amaciniz? Egolarinizi tatmin etmek icin mi hersey?

Yapilan kutlamalarda da sevince ortak olun, orasi Izmir, ailelerin de benim annemin babamin da kutlamalara katilmaya hakki var, sizin baska takimlara saydirdiginiz kufurleri dinlemeye inmiyorlar sahile.

Bir soz de sayin yonetime, butun bu olaylar olurken, hic bir mudahalede bulunmamissiniz, bu kulup taraftariyla var, bir grup capulcu yuzunden tum taraftari serseri sanmayin.

Olaylarda hic sucu yokken gaz bombasi ve diger zor durumlara maruz kalan arkadaslarima burdan gecmis olsun dileklerimi gonderiyorum.

1 yorum:

demirakis dedi ki...

Son gelen bilgiye gore, yoneticilerimiz ve macta bulunan Konak Belediye baskanimiz Hakan Tartan mac icinde gerekli makamlara disardaki taraftarin da iceriye alinmasi konusunda ugrasmislar, ama adamlar Nuh deyip peygamber dememisler, bundan sonra mactan once gerekli irtibatlarin saglanmasi dilegiyle diyelim.