"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

23 Temmuz 2010 Cuma

Batuhan'ın vukuatları


Batuhan hakkında zamnında çok yazmışlığımız var. Yapma etme, kendini harcama demişliğimiz bir hayli fazla. Bundan öte Beşiktaş'ın bir sene önce bu çocuğu antrenmanlara dahi almaması ise Mustafa Denizli adına çok büyük bir eksi. Zaten Mustafa Hoca'nın Türkiye'de bu çocuğu ben yetiştirdim dediği bir kişi bile yok, Batuhan olsun. Neyse o Beşiktaş hoca değiştireceğini bile bile elinde orjinal forvet Bobo dışında alternatif olmamasına rağmen aslında çok da iyi paraya Batuhan'ı Eskişehir'e sattı. Şimdi Schuster geldi cevheri görmüş olacak ki Batu'yu geri istiyor.


Milliyet.com .tr'nin haberi bu yönde.Aynı haber içeriğinde Batu'nun vukuatları var cidden trajikomik.


İşte arızabatu (Bask futbolcu ismi gibi oldu:) ) nun vukuatları

Ertuğrul Sağlam döneminde, Kadıköy’deki Fenerbahçe derbisinde bomboş durumdaki Higuain’e pas vermedi. Açıklaması netti: Kral yapmayacaksın, kral olacaksın-

Denizli’nin isteğiyle Eskişehir’e gönderildi. Hocası ona, “Gelecek sezon güçlü bir şekilde dönmeni istiyorum” dedi. Batuhan ise, “Ben dönerim, ama sen burada olur musun bilemem” yanıtını verdi.-

Eskişehir’deki ilk antrenmanında, “Denizli’yle Beşiktaş şampiyon olamaz. Sağdaki adamı solda, soldaki adamı sağda oynatıyor” dedi.-

Eskişehir forması giyerken, Fenerbahçe maçı öncesinde kamptan kaçtı ve bir gece kulübünde boy gösterdi.-

Eskişehir’de alkollü olarak araba kullandığı ve polis kontrolünde ehliyetini kaptırdığı iddia edildi.-

Beşiktaş’a geri döndü, devre arası kampı öncesinde kayıplara karıştı. Antrenmanlara çıkmadı, kendisinden haber alınamadı.-

Eskişehir’e imza attı, yine açıklamalarıyla dikkat çekti: Beşiktaş beni gönderdi, layık değilmişim demek ki. İbrahimoviç’i alırlar...

1 yorum:

di canio dedi ki...

hep yazık oldu bir türlü adam edemediler derdim batuhan için ama canlı bir şekilde tanık oldumki kendisine hayatta hiçbirşey olmaz bu karakterden diyorum o kadar söylim