"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

16 Nisan 2009 Perşembe

yuhhhh


lugano: 5 maç ceza
arda : 3 maç ceza
semih: 3 maç ceza
emre aşık : 2 maç ceza
sabri : 2 maç ceza
adnan polat : 45 gün hak mahrumiyeti
galatasaray : 1 maç seyircisiz

5 galatasaray 2 fener cezası var.. bu nasıl hak bu nasıl adalet.. sabri aldıysa emre belözoğlu na neden ceza vermeye korkuyorsunuz.. nouma ya 7 ay veriyonuz da bu pisliğe neden vermeye korkuyorsunuz.. cezaların caydırıcı olmasını bekliyordum ama bu kadar taraflı olunacağını tahmin etmniyordum..

4 yorum:

alessandro del piero dedi ki...

volkan eziğine de 3 maç var, gözden kaçmış..

aethewulf dedi ki...

bu konu hakkında yapılacak bütün yorumlar arasında bunu ayrı bir yere koyduğumu şimdiden söylüyorum. cezaları nitelik olarak değil niceliksel olarak değerlendirmek ceza hukukuna da adalete de yeni bir boyut getirecektir. tercümanın kafasına kanyak şişesi atılıyor, sahaya adam giriyor bu sebeple saha kapatılıyor, bunun dengi olarak da fenerbahçe'ye mi ceza verilmeliydi, gerekçe olarak da kafanıza kanyak şişesi düşürtmek suretiyle galatasaray taraftarını tahrik etmek diye mi yazmalılardı? maçtan sonra adnan polat federasyona binaen konuştu, ne olur ne olmaz yıldırım da düşünmüştür diye ona damı ceza verilsin? adama kafa atmanın cezası 5 maç boğaz sıkmanın cezası 2 maç, buna bakmayıp bir de ceza adedinde karşılaştırma yapılırsa o adalet beklentisi değil, öc isteğidir. ama şunu da söyleyeyim yol yanlış olsa da sonuç doğru, ben de bu kadar taraflı olunacağını beklemiyordum, sahaya her maddeyi atan, hatta oyun alanına giren bir taraftar bir de 4 kere uyarıldıktan sonra sadece 1 maç kapatma 1 maç seyircisiz oynama cezası güzel bir ödül olmuş. alın hayrını görün.

demirakis dedi ki...

Ben de bu blogda yazanlardan biriyim, ve ben de 1 maclik cezanin cok az oldugu konusunda hem fikirim. Diger yandan kesinlikle ve kesinlikle Emre Belozoglu'nun da cezalandirilmasi gerektigini dusunuyorum. Hatta macin basinda hakem,o iki futbolcu musvettesini disari atmis olsa, olaylar bu noktaya belki hic gelmeyecekti.Sonuc olarak , fikrimce iki takim da bu olayda kayirilmistir. Izmirli federasyon yine bu iki takimin isteklerine boyun egmistir. Benzer bir olay anadolu takimlarinin basina gelse neler olurdu kim bilir?(Bknz.Goztepe'nin hic alakasi olmadigi bir olayda 6 mac saha kapatma cezasi almasi).

sekobarbital dedi ki...

sevgili arkadaşlar ben yazımda cezalar fazla demedim.. hatta az bile.. sadece fenerbahçenin kayırıldığını düşünüyorum.. sabri ye ceza verdin eyvallah.. bu çirkefe bi yerden başlamak lazım.. ama emre belözoğluna neden ceza vermiyosun.. samet dediğiniz adamın ben bizzat kaç kere tribünleri tahrik ettiğini gördüm.. tercümanlık görevinin yanısıra bi amigoluk misyonu da üstlenmiş.. onun kafasına kanyak şişesi atılmışsa eminim yaptığı tahriktendir.. neden mi buolaylar kadıköy de olmuyor.. çünkü hiçbir galatasaraylı futbolcu tribüne dönüp malafatını göstermiyor.. bütün türkiye her takımın taraftarının ortalamasını biliyor.. bu olaylrın fitilleyicisi kim ne derse desin ilk başta lugano ve emre belözoğlu çirkefidir.. seni emre yapan takımın stadında efendi olacaksın.. olmasan da farketmez nasıl olsa aciz federasyojn sana ceza bile vermiyor.. terim torpillisi..