"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

29 Nisan 2009 Çarşamba

yıldırımların yemeği


yazmayım yazmayım diyordum ama dayanamayacağım.. iki yıldırımın yemeği konumuz.. aşağıdaki diyalog geçmiştir diye tahmin edenlerdenim.. kimse kusura bakmasın..

aziz yıldırım "bak levent kızıl şahit, biz lig mazını size verelim siz de bize kupayı verin bu sayede seçime güzçlü gireyim"

yıldırım demirören "aziz başkan canıma domdom.. alın kupa sizin olsun.. hayrını görün..aha da i..elik yaparsanız levent kızıl da şahit"

aziz yıldırım "la yıldırım mecnun'u bi arayım da yarın basına zıkar bu yemek, zozuğu kıllandırmayalım"

yıldırım demirören "ya azizim çok çakalsın be yaw"

aziz yıldırım" mecnun gardaş nassın.. biz de yıldırım başkanla seni andıydık da bi alo diyelim dedik.. sakın yanlış anlama mecnun.. biz şeyyyy. şeyyy... neydi la yıldırım... haaaa aklıma geldi.. yaw kupa maçını izmirde değil de istanbulda oynayalım dedik de.. ondan yiyoduk yemeği.."

mecnun başkan" ayıp ediyin başganım.. yıldırım abeye de selam söle"

telefon kapanır..

terleyen aziz başkan" yıldırım çakmamıştır değil mi? yalanı iyi buldum ama de mi?"

yıldırım demirören" çok çakalsın be başkan.. bak levent kızıl şahit.. oyuna getirme bizi de"

aziz yıldırım" söz la.. öpüyorum hadi kalkalım"

5 yorum:

Redman dedi ki...

Haydi Yildirim Demiroren herseyi yapar da bu Fenerbahce'yi Inonu'de yenmek icin kupayi peskes cekmesine ne gerek var ki Besiktas'in?

Yapmayin gozunuzu seveyim...

sekobarbital dedi ki...

gecen sene aynı fener yenmedi mi inönü de sizi.. vallaha dostum hiç belli olmaz..

neymiş efendim kupa maçının yerini konuşuyorlarmışş..adam mı kandırıyonuz..

Redman dedi ki...

Oncelikle Yildirim Demiroren'in yaptigi herhangi bir icraatin altina kendi imzami atmayacagimi belirteyim. Herkesten cok nefret ediyorumdur ben bu ikisinden.

Ama gecen sene bizi yenen Fenerbahce ile bu haftasonu Inonu'ye gelecek Fenerbahce'yi bir tutuyorsan da bosuna konusmayalim zaten.

Fenerbahce Besiktas'i yenemez demiyorum ben, Besiktas'in bu maci kazanmak icin kupayi peskes cekmesine gerek yok diyorum. Ligin son maci olsa yine anlarim da Fenerbahce galibiyeti sampiyonlugu da garanti etmiyor ki Besiktas'a.

Redman dedi ki...

http://www.karakartal.com/haber/29315/adnan-polat-ile-yemek-yedi.php

Hocam el atmisken suna da bir diyalog yaz o bari.. Galatasaray'a da onumuzdeki yilin kupasini teklif etmistir buyuk ihtimalle Demiroren!

stalker dedi ki...

fotomaç tadı verdi şu post. kahvedeki adamdan farkınız nerede allasen..