"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

20 Nisan 2009 Pazartesi

kız kalesi nden dönüş

3 gün yoktum.. ilk defa bir haftasonunu maç özeti bile izleyemeden geçirdim.. skorları ertesi gün gazeteden öğrendim.. bu heyecanı da yaşadık.. nerede miydim? eşimle beraber bizim ekibin gazına gelip mersin in silifke ilçesinin güzeller güzeli beldesi KIZ KALESİ ne gittik.. 1 yıldız dalıcı olmaya.. diyarbakırdan 7 saat yolculuğa değdi.. hele bizim gibi deniz kenarında büyüyüp şark hizmetini tamamlamak için deniz mahrum bi ilde görev yapanlar için çabucak bile geçti sayılabilir..
kaldığımız motel MALİBU için de bir kaç kelam etmek istiyorum.. 3 gün boyunca yediğimiz sıkma ları mı, tantunileri mi yoksa tavuk şiş ve deniz levreğini mi anlatayım.. öğün olarak hayatımın en dolu dolu günlerini geçirdim diyebilirim.. motel sahibi meh-met a-li bey le konuştuğumuz en son şey para oldu.. 10 ytl kalış, öğün başına da ortalama 6-7 ytl verdik.. saolsunlar.. yolum bi daha düşerse uğramadan geçmeyeceğim bir mekan oldu MALİBU..işin para tutan yanından bahsedelim biraz da.. 1 yıldız dalıcı olabilmek için kişi başı 250 şer kağıt verdik vallaha :) ilk iki dalış harbiden amelelikti canımız çıktı ama son 4 dalış ve derinliklerde kuğu gibi yol almak hayatta tadabileceğiniz en güzel şeylerden biri.. 16 dalış sonra 2 yıldız olucaz.. bu konuda bir sonraki durağımız İSKENDERUN OLACAK HEPİNİZİ BEKLERİM..

bu arada güzeller güzeli eşimi yüzme bilmeden dalgıç olduğu için kutlarım.. cesaretinden dolayı.. sanmayın ki herkese yıldızı veriyorlar.. vallahi kızcağızın haşatı çıktı.. şimdi hasta yatıyo ama azmi ile bütün ekibin takdirini de kazandı o da ayrı..

Hiç yorum yok: