"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

27 Aralık 2009 Pazar

Türkiye'ye Getirilen Balonlar


Herkes son 10 yılın en iyi 11 tabloları yapıyor ben de hergün gelip te gelmeyen 11'i yaptım. Unuttuğum varsa mutlaka ekleyin. Eğlenceli bi 11 olacak diye düşünüyorum.

1- Sorensen (3 büyük takıma da ha geldi ha gelecekti)
2- Cafu (Son yıllarını Carlos gibi Türkiye'de geçirecek diye çok bekledik)
3- Dellas (Galatasaray imza attırdı diye habeR bile çıktı)
4- Lucio (Fener taraftarı neredeyse geldiğine inanıyordu)
5- Seitaridis (Galatasaray onu yollarda boşuna bekledi)
6- Basinas (Gelmeyen bir diğer yunan)
7- Gudjonssen (3 büyük takım birbirini yemiş sözde onun için)
8- Kennedy Bakırcioglu(Soyunda Türklük var diye midir bilmem ama her sene geldi gitti)
9- Etoo (listenin en flaş ismi, geldiğine yemin eden fenerli arkadaşlarım oldu)
10- Adriano(Ne yazık ki Carlos bu konuda fenerlileri kandırdı)
11- Recoba (gelmezzzz dedim ama kimseye dinletemedim, adam Türk düşmanı)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

enrico chiesa, tomas locatelli, federico insua, marcelo gallardo... bir ara her transfer döneminde geldi bu adamlar.

Schumy dedi ki...

Liste çok eksik bence.

Robert Pires, Altıntop Bros., Gallardo, Saviola, Rui Costa, Nuno Gomes, Ronaldinho, Isaksson, Xabi Alonso, Senna, Yıldıray...

sekobarbital dedi ki...

ya 100lerce ama benim listem bu..

saviola, Ronaldinho listede olmalıydı haklısınız

Schumy dedi ki...

Antu'yu bugün aç Hala Adriano konuşulur :D

sekobarbital dedi ki...

Bİ ÖNCEKİ DEKATTA DA ROMARİO EFSANESİ VARDI..

Bulletride11 dedi ki...

Saviola'sız öksüz kalır bu 11

Adsız dedi ki...

kimse nasıl bahsetmemiş gerçekten aklım almadı. abartısız 7-8 sene boyunca geldi bu adam türkiye'ye. balonların en büyüğüdür tartışmasız

fernando morientes

demirakis dedi ki...

cocukken bir Aldair vardi, her sene GS ye gelirdi

Adsız dedi ki...

bu adriano meselesi bir 10 yıl daha konuşulur ben söliyim