"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

6 Aralık 2009 Pazar

Bırak bu işleri St.Yıldırım

İstifa edeceksen öyle Kulüpler Birliği'nden değil Fenerbahçe Kulübünden edeceksin. Neymiş Beşiktaşın 3.golü ofsaytmış. Kardeşim maç zaten 2-0. Galatasaray'a atığınız ilk golün ofsayt olduğunu neden söylemiyorsunuz? Senin futbolcun maç sonrası bara gidiyor, maçlarda dökülüyor, hakeme küfrediyor, maç içinde birbirini yiyor, arabası takla atıyor, seni yalancı çıkarıyor, intihar mı ediyor cama yumruk mu atıyor belli değil. Sen bunlarla uğraşacağına hakem de hakem diyosun. Şunu açık açık söyleyim Fenerbahçe ağzı ile kuş tutsaydı ne Kasımpaşa'yı ne de Beşiktaş'ı yenebilirdi. Dua etsinler Ksımpaşa'dan 7-8 yemediklerine. Ulan bi kere de çıkın tebrik ediyoruz diyin bu kadar mı zor be?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Lütfen şu adamı beyniniz ile parmaklarınız arasında kordinasyon kurarak dinleyiniz.

sekobarbital dedi ki...

sevgili arkadaşım çok seviyorsan bir biblosunu yaptır evini baş köşesine koy ve sonra tap olur mu?

yıllardır dinliyoruz bu adamı biz. bence sen formanı bi kenara bırak öyle dinle belki bize hak verirsin.

benim yazdığım hangi cümle yanlış. ben 3 yaşı dndaki çocukların bildiği gerçekleri yazdım. sıfır yorum yaptım.

Adsız dedi ki...

Benim yaptığım yorumda Yıldırım'a taptığım sonucu nasıl çıkıyor peki?
Bu adam Fenerbahçe için bir külfettir. Kendisinden haz almam. Fakat bu yaptığı açıklama haklı ama zamansızdır. Ben açıklamasına katılıyorum. Sadece bu açıklamasına.Yani diğer yaptıklarını veya açıklamalarını katmayarak. Nesnel değerlendirdiğimde haklı olarak görüyorum. Ha adam yanlış mı yanlış.Bu açıklama doğru mu doğru ( imho )
Fenerbahçe yönetimi geçen sene 6-2 kazandığı Bursa maçından beri hiç bir maçtan sonra hakemler ile ilgili konuşmadı. Bu tutumlarından dolayı bende takdir ettim. Fakat konuşmadıkça hakemlerin hata yapması devam ediyor.
Bir takım kötü oynaması hakemlerin aleyhine karar vermesini serbest mi bırakıyor? Adam zaten evet takım kötü oynuyor diyor.
Bence siz geçmişi bırakarak sadece bu açıklamayı nesnel değerlendiriniz.Yine belirteyim ki bu adamı sevmiyorum.

sekobarbital dedi ki...

kararlar onlar için yanlış bazıları için doğru olabilir. benim maçı izlediğim gruba göre de bilica ya yapılan faul değildi, fenere kartlar bi türlü çıkmadı. onca itiraza rağmen ve eskişehirin de verilmeyen bi penaltısı verilmedi. youla a yetişemeyeceğini anlayan bilica adamı resmen itti. saymak istese her takım bir çok şey sayabilir demek istediğim. fotoğrafa genel yapmak lazım. son 3 maçta 9 puan kaybedeb bir takımın tek bahanesi kesinlikle hakemler değil.

Adsız dedi ki...

Sanırım kendimi izah edemedim ben.
Aziz Yıldırım'ın söylediği Yıldırım düşmanlığı gerçekten başarılı olmuş durumda gibi.
Söylediğin doğru ve evet kararlar onlar için yanlış ( benim içinde yanlış )
Yıldırım maçtan sonra hakem hakkımızı yedi deyip kesip bitirse bu söylediklerinizle kesinlikle haklısınız. Fakat söyledikleri sadece bu maç için söylenmiş şeyler değil. Yine söylediği sadece kendi takımına yapılan bir şey değil.
Yine söylüyeyim ki Yıldırım'ı hiç sevmiyorum.