"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

27 Aralık 2009 Pazar

Türkiye'ye Gelmez denip te Gelenler


Son 10 yıl için yapılan bu liste de ilgi çekici olabilir bence: Benim listem şöyle. Biraz atak ağırlıklı oldu ama yapacak bişey yok. Çok üst düzey defansif oyuncuların geldiğini düşünemeyiz. Özellike kalede koyacak bi isim bulamadım.

1- Heinen (3 büyükler için aday bi kaelci idi bence ben Denizli ye gelmez diyordum)
2- Frank de Boer (Tam bir hayal krıklığı idi)
3- Roberto Carlos (Şampiyonluk yaşayamadan gitti)
4- Fernando Meira (Allah korudu)
5- Darius Vassel (Şu anda West Ham da oynasaydı, neden diye sormazdık?)
6- Ortega (Onu da St.Yıldırımdan Allah korudu)
7- Anelka (Keşke gitmeseydi, doyamadık)
8- Kewell (Ben olsam gelmezdim, Roma-Tottenham varken.. Neyse iyi ki geldin)
9- Guiza (İspanya gol kralı. Gitsin diye beklenenlerden)
10- Elano (Patlama mı yapacak elimizde mi patlayacak bilmiyorum)
11- Marcelinho (Trabzon bari şu adama sabır gösterseydi be)

Van Hooijdonk, Alex, Ribery, Keita, Appiah, Song, Kezman, Kenneth Anderson, Ailton, Lincoln, Baros, Nihat ve Emre.. Yukarıda ki listeden olabilirlerdi. Ama sadece bir 11 yazabileceğim için listem bu yönde oldu.Katkılarınızı bekliyorum.

2 yorum:

Ozan dedi ki...

Göztepe'miz yükselme grubunda, alo aloo :)

sekobarbital dedi ki...

yazı geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiii