"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

2 Aralık 2009 Çarşamba

Mevlüt Erdinç'i Galatasaray'a tavsiye ediyorum

Biraz önce biten maçta Mevlüt 2 gol attı, toplamda da 5. Patlayıcı ve araya kaçmaları ile çok pozisyona giren ama çok koştuğu için de çok kaçıran bi yapısı var Mevlüt'ün. Aslında tez canlı Galatasaray'ın aradığı kan Mevlüt olabilir mi? Baros'un yokluğuunda özellikle Nonda ve Elano hamlelerinin takımı yavaşlattığı kesin. Keita'ya 8 milyon veren (ki eder kesinlikle) yönetimin bi 8 de Mevlüt'e vermesi güzel olmaz mı? Sercan hamlesi de hoş olur ama daha bi pişmiş daha bi tecrübeli Mevlüt daha akıllıca olur kanımca. Orta sıralara oynayan PSG'dense hedefleri olan Cim-Bom'a gelmesi kariyeri adına daha akıllıca olmaz mı?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

olur olmasınada daha bu sezonun başında 8.5 milyona parise gelen adamı 8 e galatasaraya vermicekleride kesin herhalde.

Confeng dedi ki...

Geç kaldık.

sekobarbital dedi ki...

8 değil 5 e aldılar mevlüt ü.. ki galatasaray kadar da para veremezler. yıllık 1,5 milyon euro alıyomuş.. galatasaray en z 2,5 veebilir diye düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

transfermarkt sitesinde 8.5m euro olduğu yazıyor bilmiyorum basındada o civarda çıkmıştı transferi.Zaten o da sürekli türkiyeye gelmek istemiyorum ben burda iyiyim diyordu bide en önemlisi sakattı yeni düzeldi 5 gol şimdilik gayet iyi geleli yarım sezon olmuşken iyide para vermişken PSG bu adamı durduk yere satmaz diye düşünüyorum.