"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

6 Aralık 2009 Pazar

Galatasaray 76 - Tofaş 86 .. Jasaitis ve Murat Kaya

Üzgünüm ve kızgınım. Geçen haftalarda onur mücadelesinden bahsetmiştim. Yanıldığımı anladım. Dün oynanan maçın skorunu gece 02.00 de eve döndüğümde gördüm. Maçı izleyemedim. Kendi evinde kaybetmek seyircisiz de olsa hem de Tofaş gibi iddialı olmayan bi takım karşısında üzücü bi durum. Benim takıldığım durum ne skor ne de Tofaş. Hikayeyi anlatayım.

Gece arkadaşarla beraber Taksim'de bir barda oturuyoruz. Eşime bak bu Murat Kaya ve Jasaitis dedim. Adamlar neşeli, etrafa neşe saçıyorlar. Maçı izleyemediğim için sevindim ancak bir galibiyet bir oyuncuyu bu kadar mutlu edebilir diye düşündüm. Ellerinde biraları tokuşturuyorlar. Eve geldiğimde gördüm ki maçı kaybetmişiz. Adamlar çok mu profesyoneller yoksa umurlarında mı değil anlayamadım. Ama bir onur mücadeledi içnde olmadıkları çok ama çok açıktı. Elbette eğlenecekler ama bence o gün değil.

Galatasaray Cafe Crown (76)
Darius Washington 20 (3 Ribaund- 2 Asist), Murat Kaya 3 (2 Ribaund- 4 Asist), Mike Wilkinson 25 (10 Ribaund), Radoslav Rancik 9 (4 Ribaund- 3 Asist), Evren Büker 13 (7 Ribaund- 5 Asist), Can Akın (1 Ribaund- 1 Asist), Simas Jasaitis 6 (6 Ribaund)

Tofaş (86)
Mehmet Yağmur 15 (2 Ribaund- 6 Asist), Orçun Göllü 4 (2 Asist), Brandon Bowman 19 (11 Ribaund- 5 Asist), Melih Sevda (1 Asist), Can Altıntığ 10 (4 Ribaund- 3 Asist), Lamar Butler 9 (2 Ribaund- 1 Asist), Cihad Şahin 6 (8 Ribaund- 1 Asist), Nezih Özbakır 6 (1 Ribaund- 1 Asist), Sean Denison 13 (6 Ribaund- 2 Asist), Marko Kolaric 4 (3 Ribaund)

1.Periyot: 20-23
2.Periyot: 22-18
3.Periyot: 22-25
4.Periyot: 12-20

Hiç yorum yok: