"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

6 Aralık 2009 Pazar

Kayseri:3 Bursa:0 .. Lider Kayseri

Daha önce oldu mu bilmiyorum ama iki Anadolu takımının mücadelesi sonunda yenenin lider olacağı. Hatırlayan varsa yazsın lütfen. Bneim aklımda yok. Gerçi akşama Galatasaray maçı var ama olsun sonuçta alınan bi 3 puan henüz yok.

Maç nasıl mı derseniz, maçtan önce anlatacaklarım olduğunu söylemek isterim. Mesela Kayseri seyircisi ve takımını İç Anadoluda yanlız bırakmayan Bursa taraftarından. 33.000 kişi vardı ama Televizyon başında çıkan sesle orantılı olarak çok inanası gelmedi. Çünkü sesini duyuran 3-0 a rağmen susmayan Bursa tarafıydı. İşte bu yüzden biri taraftar diğeri seyirci.

Gelelim maça. Bana kalırsa Cangele'nin cezası Kayseri'ye yaramış. Yeine oynayan Ömer Şişmanoğlu hem yerden hem havadan iyi oynayabilen bir isim. 1 gol attı asist sayılmasa da son golü de attırdı. Bir takım 4-4-2 yi bu kadar mı güzel oynar. Dinamik yerinde durmayan 4 lü ortasaha ve durmadan basan forvet hattı. 4-3-2-1!lerin 4-3-3' lerin benimsendiği şu günlerde Kafkas'ın bu anlayışı bana mutluluk verdi. Çok iyi oynadılar ve halı bi galibiyet aldılar. Makukula gol sayısını 12 'ye çıkardı. Fizik gücü üst seviyede. Öyle ya da böyle Bolton'dan gelmiş bir isimin içi boş olamazdı. Beşiktaş istiyormuş bakalım seon sonu neler olacak. Bir de 30 gol civarı atarsa büyük bir kapışmanın yaşanacağı kesin.

Bursa tarafında ise kafası karışmış isimler vardı sanki. Volkan Şen ve Sercan ayaklarına gelen her topu ezerek, boylarından büyük işlere kalkışarak acaba mı dedirttiler özellikle benim gibi Galatasaray taraftarlarına. Daha biraz zamanı var dedirdircesine bir oyun oynadılar. Turgay gayretli ama yanlız, Ivan ise Galatasaray maçındaki oyununun mahalle maçı versiyonunu sergiledi. Bana göre zaten vasat olan defans bloku da top çıkaramayınca mağlubiyet kaçınılmaz oldu. 4 büyük takım artığı bi defans kurgusu (Mustafa Keçeli-Ömer Erdoğan-Zapo-Ali Tandoğan) olan bi kurguda geldikleri yerlerin dikkatini çekebilecek bi performans ben şahsen beklemiyorum.

Kayserispor'u tebrik ediyorum. Belki de 7 saaliğine lider oldular ama sonuçta oldular. Gerilerden gelip yaptılar bu işi. Ah bir de Sivas o güzelim takımı bozup ta pas tutmuşisimleri almasaydı ne güzel olurdu.

7 saat sonra belki değişecek ama şu anki puan durumu ise şöyle

Hiç yorum yok: