"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

12 Mart 2009 Perşembe

ASLAN KEWELL





kewell takımın stoperi.. kewell geçit vermiyor.. kafayı kewell vurdu.. son müdahale kewell'dan..

arda topu ileriye taşıyor, top ardada, arda rakibini geçti, ardanın pestili çıktı..

de sanchis kurtardı, muhteşem bir reflex, de sanchis bugün hatasız oynadı, veee de sanchis...

maçın 3 kahramanını ayakta alkışlıyorum.. genç semihi bu maçta çerez yapmadığı için büyük kaptana teşekür ediyorum.. doğal olarak savunmaya dönük bir ortasaha alınması gereken durumda lincoln'ün isyanına kewell gıkını çıkartmadan stopere geçerek cevap verdi.. teşekkürler kewell.. sen bizim yeni hagimizsin.. bütün takım bugün 10 kişi nasıl savunma yapılır..stopersiz nasıl savunma yapılır onu gösterdi bütün avrupaya.. karamboller dışında FIRSAT VERİLMEDİ.. başka da bişey demiyorum.. kewell-arda diyorum, ayhan-barış diyorum, volkan-sabri-de sanchis diyorum başka da bişey demiyorum..

1 yorum:

Othello dedi ki...

morgan de sanctis