"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

3 Aralık 2010 Cuma

son 43




Hani seçim öncesi parti liderlerinin vaatlerini dinleyip, her ne kadar daha önce dinleyip de inandıkları onca şeyin palavra olduğunu bilseler de yine inanan ve alkışlayan, daha doğrusu avuçları birbirine dönmüş havada ve ağzı açık ne söylense inanacak alkışlayacak cahil halk kesimi vardır ya, şu an kendimi öyle hissediyorum bir Galatasaray taraftarı olarak.

"Elano'nun gitmesinden 5.1 milyon Euro para kazandık. 9 milyon Euro da bir taahhütten kurtuldu."

"Futbola artık daha çok vakit harcayacağız. Taraftarımızın üzüntülerini anlıyorum. Galatasaray'da her zaman güneş vardır. Hiçbir zaman karanlığa girmeyiz. Bizim her şeyimiz açık. Alnımız açık. Bizi itham etmesinler. Varsa bir bildikleri ortaya belge koysunlar."

"Hagi, 'Ben Avrupa'da çıkışta olan genç futbolcuları, savaşan futbolcuları istiyorum' dedi. Ocak ayında 3-4 tane oyuncu alacağız."






Yönetim ve takım adına iç açıcı şeyler olmayagörsün, biz devam edelim heyecan aramaya. 15 ocakta açılacağına inanalım arenanın. Üstteki fotoğraf aralık 2008'e ait. Ben bilgisayar ve nete ulaşaibldiğim her ortamda explorer'ı ilk açtığımda stadın kameralarından tek tek bakarım nedir durum diye. Önceki günden farklı bir şey görünce de sevinirim işte. Biliyorum birçok kişi böyle. Napalım, beklentisi olan insan heyecanlanır ancak. Neyse, uzun süre nete giremediğim bir dönemden sonra girmişim nete demek ki, çok sevinip bu fotoğrafı "mabed" adıyla kaydetmişim. Hatta epey bir süre de arka plan olarak kalmıştı.



Bugün de bu fotoğrafı yayımlanmış mabedin. Düne göre farklılık hissedemiyorum artık, ufak tefek şeyler kalmış zaten. Ancak 2 yıl önceki fotoğtafa bakınca hissettim bir insanın beklediği bir şey olunca zamanın geçiş hızını...

Onlar bizi bir şeylerle oyalayıp kandırmaya devam etsin, biz de sadece gün sayalım oralarda zıplayıp bağıracağımız zamana kadar.
43...42 diye...

Hiç yorum yok: