"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

25 Nisan 2009 Cumartesi

biran liverpool umutlanmıştı


türkiye de premier lig adına en çok desteklenen takımlar liverpool ve manchester.. kimsenin arsenal ya da chealsea ye sempati falan duyduğuna rastlamadım.. benim de mcmanaman ve fowler günlerinden kalma liverpool a sempatim ve ilgim var.. rastgele spormax i açtığımda maçın başladığını ve hatta 20 dakika tottenham un  2-0 öne geçtiğini gördüm.. ilk yarı da böyle bitti.. "anaaaam" çekip liverpool un farkı kapattığını sanarak ikinci yarıyı keyifle izlemeye koyuldum.. ronaldo-o'shea-flethcher a acayip uyuz olduğum için artık manU hegemonyasına da bir son verilmesi gerektiğini düşünenlerdenim.. neyse gomez in neden olduğu saçma bir penaltı ve ardı arkası kesilmeyen bir gol yağmuru.. ne kadar sevmesem de ronaldo sahanın her yerinde.. 7 numarada, 10 numarada, 11 numarada, 9 numarada hatta defansif ortasahada.. her yerde.. sezonun başını kaçırmasına rağmen premier liginde gol krallığında yine zirveye çıktı.. inşallah seneye real madrid e giderde messi kıyaslamasını daha sağlıklı yaparız.. şampiyonlar liginde karşılıklı oynamaları bunun için çok fazla imkan vermez.. topu topu 180 dakika.. bunu bir sezona yayarsak yeme de yanında yat..

Gol Krallığı

Hiç yorum yok: