"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

11 Eylül 2010 Cumartesi

Mimikleri ile Kendilerini Ele Verenler


Dün Bursa-Eskişehir maçını izlerken bu postu yazmaya karar vermiştim ama fanatik.com.tr de bu videoyu izlemem ise bu yazının tuzu biberi oldu.

Volkan Şen taç atışını kullanırken topu ellerinden kaçırdı ve "Sıçtık" anlamındaki surat ifadesi ve ne alakaysa hakemden özür dilemesi, fakat oyunun devam etmesi ile hiç bir şey olmamış gibi davranması, 2 hafta önce GS maçında topu bilerek elle tutması "Kırmızı yedik, naptım ben" pişmanlık ifadesi beni bir hayli güldürmüştü.


Bugün de şöyle bi spor haber turu atarken bu videoyu gördüm ve penaltıyı kurtardım sanan kalecinin triplerine bittim Sizlerle paylaşmak istedim.

http://video.fanatik.com.tr/Kaleciden-inanilmaz-bir-hata_1_31958.htm?auto=1


Tabii 2 sene önceki Dinamo Kiev li Aliev'in sakatlık numarasını unutmamak lazım

http://www.timsah.com/Sakatlik-numarasinin-bu-kadari/CddVPm4auP1

Hiç yorum yok: