"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

29 Kasım 2009 Pazar

Allah'tan Guiza'ya geldi


Maç seyircisiz olunca diyaloglar da duyulabilir hale gelebiliyor. internetspor.com'un haberinden alıntı yaptım. Hoşuma gitti paylaşmak istedim.

-Allah'tan Guiza'ya geldi

- Maç 2-1 Kasımpaşa'nın lehine devam ederken Alex, Güiza'ya derinlemesine bir pas uzattı. İspanyol futbolcu, topu kaldırdı, önüne alamayınca da fırsatı kaçırdı. Vural, "Adamı kaçırıyorsunuz" diyerek defansına kızdı ve ardından ekledi: "Allah'tan Güiza'ya geldi."

- Böyle oynasan kral olursun

- Maçın 50. saniyesinde fileleri havalandıran Gökhan Güleç'e arkadaşları takıldı: "Böyle oynasaydın gol kralı olurdun."

- Topu oyuna elinle sok

- Yılmaz Vural kalecisi Tolga'ya "Yüz kere söyledim topu oyuna elinle sok" diye bağırdı. Tolga bağırarak karşılık verdi: "Yoruldum hocam çok yoruldum."

- Boşuna ısınıyorsun Deniz!

- Maçın 2. yarısında F.Bahçe 3 oyuncu değiştirmesine rağmen ısınan Deniz'i gazeteciler ikaz etti: "Değişiklik hakkınız bitti. Boşuna ısınıyorsun."

- Primler ne olacak hoca?

- Maçtan sonra sahada rejenerasyon idmanı yapan Kasımpaşalı futbolcuların yanına gelen Yılmaz Vural, "Tebrikler çocuklar. Ama adamların tam 14 pozisyonu var" dedi. Lacivert beyazlı futbolcular oyuncularına şu karşılığı verdi: "Hocam yaktın Aziz Yıldırım'ı. Artık Fener'e hoca olursun. Bizim primler ne olacak?"

Hiç yorum yok: