"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

1 Haziran 2011 Çarşamba

Beyler sakin!



- Bundan 1 ay önce arkadaşlarla Galatasaray'ı konuşurken "Bu takımı lağvetmeleri lazım." diye şakalaşırdık. Birileri normalde hiç sallamadıkları dileklerimizi ciddi biçimde duymuş, hissetmiş ve görev edinmiş.

- Şaka bir yana Kewell, Neill ve Cem Sultan hariç diğerlerinin gitmesini ben de istiyordum, evet Baros dahil. Elmander geldikten sonra bu isteğim ve ihtimal artmıştı. Hele Kewell ve Neill gittikten sonra kaçınılmaz olmuştu bu ayrılık.

- Halen sözleşmesi karşılıklı bile değil tek taraflı feshedilmeden 1 dakika beklenmemesi gereken adamlar duruyor takımda, o da var.

- Kewell ve Neill'ın tek ortak özelliği isimlerinde ikişer "L" harfinin yanyana olması değil. O adamlar Galatasaray takımının en düzgün adamlarıydı belki de.

- Bu tarz haberleri duyunca yerine gelme ihtimali olan isimler aklıma geliyor ve heyecanlanıyorum nedense. Bu heyecanımı resmi açıklama olmadan dışa vurmak biraz ergence gelse de tutamıyorum kendimi. D.D.? Aman diyim.

edit:
Yeter artık ntvspor...
Bu postu değiştirmeden böylece bırakıyorum. Ancak, TFF ve NTVSPOR saçmalamış anlaşılan. Baros'un alakası bile yokmuş. Halen sözleşmeli oyuncumuzdur açıklamaları geliyor yönetimden. ntvspor'un bahanesi TFF'nin sitesindeki yanlışlık olamaz ayrıca. Selçuk'un maaşı olayları vs. de ortaya çıkınca bu olay da "Kahrolsun GS by ntvspor Vol.234124" olarak tarihteki yerini almış oldu bence.

Hiç yorum yok: