"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Olur mu?



Bu yazı Fenerbahçe'li oyuncuların şampiyonluğuna b.k atmaya yönelik hiç bir amaç taşımamaktadır.

Öncelikle Fenerbahçe futbol takımını özellikle ligin ikinci yarısında sergilediği dominant oyun ve üstün mücadeleden dolayı kutlamak gerek. Çok zor geri dönüşlere de imza attılar, psikolojik olarak da altından kalktılar bazı durumların.

Fakat anlamadığım bir şey var. Hem futbolcularda hem de neredeyse tüm taraftarlarda bu tavır var.. Fenerbahçeli olmayan herkese koyduk, biz bize yeteriz, biz çok büyüğüz de o yüzden sevilmiyoruz hede hödö. Şahsen ben de Trabzonspor'u destekledim. Bunun bir sebebi şampiyonluk sayısı bakımından ezeli rakibimizin gerisinde kalmama isteği , bir sebebi de zamanında okul arkadaşlarımla gittiğim maçlarından dolayı Trabzonspor'a sempati beslememdir (hatta BMN'de fotoğrafım bile vardır). Bundan da doğal bir şey yoktur. Gelelim asıl meseleye. Bazılarında da Fenerbahçe şampiyon olmasın da, kim olursa olsun, zihniyeti var, kabul. Ama o insanların bu şekilde düşünmesinin sebebini; Caner Erkin'in "Galatasaray'da oynerken de Fenerbahçe yenilince üzülüyordum." açıklaması gibi antipatik-saçma futbolcu açıklamaları, ligin devre arasında Aziz Yıldırım'ın federasyon ile ilgili açıklamaları veya hakem koridoruna inip hakemlere hakaretler yağdırması sonrasında ikinci yarı bazı maçlarda direkt hakem hatasıyla kazandığı puanların basında neredeyse hiç tartışılamaması, bu maçlar hakkında açıklama yapan Trabzonspor yönetim veya teknik ekibine, o kararları da kabul etmeyerek; yönetim, futbolcu, taraf basın olarak topyekün saldırma, her hangi bir branşta alakasız bir maçtan sonra bile ezeli rakiplerini yenmiş gibi tezahürat yapıp haz duyma... vs. birçok sebebe değil de kendi takımlarının büyüklüğüne bağlamak, grandiyöz bir hezeyandan öte değildir.

Ayrıca; açıklamasının bir kısmında "Bugüne kadar da haram puanlar kazanmadan bugünlere geldiğimiz için ayrıca mutluyum." cümlesini kuran Emre Belözoğlu'na, Ankara'daki Gençlerbirliği - Fenerbahçe maçında takımının attığı gollerin ve dünkü Sivasspor maçında skor 1-1 iken Erman Kılıç'ın karşı karşıya kaldığı ve ofsayt çalınan pozisyonun tekrarını izlemesini tavsiye ediyorum. Zira bu tarz açıklamaların sembolü olan kendisi de, az önce bahsettiğim "Fenerbahçe olmasın da kim olursa olsun" zihniyetinin oluşma sebeplerinden birisini anlayacaktır, tabi karakteri el verirse.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım anlattığın hikayelere bakarsan Bursa maçında verilmeyen penaltıyı napalım?Ondan bahseden yok.Zaten o verilse sen son maç tutuncak dal olarak kalkmayan bayrağıda bulamayacaktın.Zaten iş son maça kalmıcaktı o zaman.Ayrıca kulüblerin medyadaki açıklamalarını bir araştır bakalım bu sezon en çok kim borusunu öttürmüş?Varmı trabzondan fazla açıklama yapan.Sonra gelmişsin yok efendim Caner şöyle demiş Emre böyle demişde yoksa biz çok objektifiz ayaklarını.Emre zaten bizde diye bir kuyruk acısı var o belli.Emreyle Caner zaten şampiyon olduktan sonra açıklama yaptılar bahsettiğin konu hakkında.Ayrıca gayet medeni bir açıklama.Varmı burda yanlış olan birşey işinimi yapmamış adamlar gs de.Emre siz uefa yı alrken canla başla mücadele etmedimi?Sizde 4 sezonda bir tane kırmızı kartı yokken iyi Fenerbahçe ye gelicemi çirkef oldu?O zaman Emre kral karakterli şimdi karaktersiz.Siz kendi karakterinizi sorgulayın önce.Bari en azından Kazım gibi gelip eski hocalarına hareket çekmediler (ki üzerine bide alkış aldı hareketi).O zaman gs ninde mi başarılı olmasını istemiyo insanlar Kazım dan dolayı bunumu çıkartalım.Geçen sene son haftaya kadar şaibeli lig vardı,basın taraflıydı herkes açıklama yaptı(bjk,gs,vs)Bursa şampiyon oldu sustu birden herkes.Bu sene yine ilk yarı lig harika ikinci yarı Fenerbahçe Ts ile farkı kapatmaya başladı lig birden şaibeli diye açıklamalar patladı (bjk,gs,vs).Bakanlar,milletvekilleri Ts şampiyon olsun diye açıklamalar yaptı.Papermoon larda kupa senin şampiyonluk benim hikayeleri var daha analtılacak ama gerek yok.Bu olanların hepsi doğru da Fenerbahçe camiasının gösterdiği kenetlenme mi yanlış.2 Mayıs 2009 dan beri Trabzon aleyhine bir tane penaltı verilmediği zaman neden kimse ses çıkarmıyodu.Son 10 senenin 8 inde ilk iki içerisindeyiz yapılmadık açıklama, oynanmadık oyun, desteklenmedik takım kalmadı.Allah bilir geçen senede Bursa da akrabaların vardır onun için desteklemişsindir.Bakalım seneye hangi takımı destekliceksiniz? Taraflıysanız taraflıyız diyin saygı duyalım ama biz objektifiz ayağı yapıpta taraflı konuşmayın yakışmıyo.Hani bok atmaya çalışmıyoz falan ayakları da yapmayın.Alenen son 10 sene içinde yapılan muhabbetin aynısını yapıyorsunuz.İşi çirkinleştirmenin anlamı yok...

ugur dedi ki...

sevgili adı gibi beyni de olmadığını düşündüğüm arkadaşım...
posttakinden daha açık nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama:

1. fenerbahçenin aleyhine hiç bir karar olmadığını söylemiş miyim, bir daha oku. yoksa fenerbahçenin lehine hiç bir hakem hatasının olmadığını söylemek emrenin karaktersizliğidir mi demişim?
2. Galatasaray taraftarı olduğumu, hem de kimseye bunu sorgulatmayacak kadar fanatik olduğumu bu blogu okuyan veya beni tanıyan birisi bilir. Hatta senin desteklediğin takımın stadına, hem de bir deplasman taraftarı olarak senden daha fazla gittiğimi tahmin ediyorum. Biz şampiyon olmadıktan sonra kim olursa olsun banane. Ama postta yazdığım sebeplerden dolayı Fenerbahçe'nin şampiyon olmasını istemedim. Geçen sene de istememiştim, ama geçen seneki tek sebep senin iq seviyendekilerin saçma büyüklük hezeyanlarıydı.
3. Objektif olduğumu, olmaya çalıştığımı nerden çıkardın dicem ama ana dilini bile okurken anlamamak zor, bunu nasıl anlayacaksın!
4. Ne Emre'yle ne de Caner'le alakalı kuyruk acım yok, olmaz da. Ama o adamlar bizim takımın formasını giyerken değil de Fenerbahçe'ye gidince gerçek taraflarını açıklayacak kadar acizler. Galatasaray'dayken profesyoneller, ama Fenerbahçe'deyken bir anda Galatasaray düşmanı olunuyor. Caner'in işini nasıl yaptığını gördük Galatasaray'da ayrıca, Atletico maçlarını izlememişsin belli. Bir takımın ekmeğini yerken rakibin mağlubiyetine üzüldüğünü söyleyen bir adamı medeni ilan edin zaten.
Emre Galatasaray'a 5 kuruş kazandırmadan gittiği gün bitmişti zaten bizim için.. Çirkinliği, çirkefliği de Fenerbahçe'de olduğu için değil, herkese ana avrat küfredip hakemlerin eline vurup kart görmediğinden.
5. Asıl basın açıklamalarını sen bir daha incele, açıklamaları ve PFDK'nın tutumlarını da tabi. Senin de karakterin vermez, verse de kafan almaz bence.
6. Son 10 senenin 8'inde ilk ikide olduğunuz için değil, neredeyse tüm camianız kendini tek büyük sanıp diğerlerini aşağılamaya çalışan, saçmasapan bir tavır içinde olduğu, bir sanrı yaşadığı ve basını kullanarak bunu yaşatmaya çalıştığı için bu nefret. Bendeki nefretin sebebi farklı, o apayrı, onu hiç almaz senin kafan boşver.
eyvallah

ugur dedi ki...

Ben bunları yazarken de Aykut Kocaman açıklama yapmış: "Dünya'nın en büyüğü Fenerabahçe." diye. hadisiktrigitbiçaykoy aykut sen, diyesi geliyor insanın. Hezeyan dediğim bu işte.

Dün de Volkan elinde mikrofon: "koyduk mu" diye bağırmış. Al işte.

Adsız dedi ki...

Muhteşem seviyenizi tekrar bizlere gösterdiğiniz için teşekkürler her zamanki gibi yerlerdesiniz.

1- Emre'nin kurduğu cümlenin temeli nerelere dayanır yada kime cevap niteliğindedir bilirmisin de sadece bu konuyu başlatan Trabzonlu yönetici arkadaşa değilde Emre'ye hakaret ediyorsun peki.Yani senin gibi zihniyet '' Fenerin aldığı puanlar haramdır'' diye bas bas bağırsın onlara iki laf etmeden Emre ye sallayın.Haram helal kimsenin haddi değildir öle açıklamalar ama şuursuzca senin takımın hakkında da böle konuşulsa son bir aydır sende şampiyon olduktan sonra benzer bir açıklama yaparsın(bknz:Gökhan Gönül), normaldir tepki vermen.Emrenin açıklamasının temeli cevap niteliği taşıyor anlayana...Ama kuyruk acısı işte illa bir yerde kendini göstericek ya...
2- Senin Galatasaraylı oluşunu sorgulamak ne senin benim kendi stadımda kaç maça gittiğimi sorgulamak gibi haddine olmadığı gibi benimde haddime düşmez saygım vardır çünkü(Son 6 senedir düzenli kombinem vardır bilmediğin şeyler hakkında fikir yürütme)Bukalemun olmak için sebep bitmiyor farkındaysan.Geçen sene şundan bu sene bundan başkalrını destekledim ama benim için kimin şampiyon olduğu umurumda diil mantığının açıklamasını hangi felsefe barındırıyo merak ediyorum.Nasıl bir mantıktır hem umrunda olmuyor hemde başkalarını destekliyosun ilginç.Böyle saçma bir konu hakkında senin gibilere cevap yazmaya bile utanıyorum açıkcası.
3- Özür dilerim, zaten bok atacakmışsın ama nasılsa oynanan futbola bok atmak haddine olmadığı için başka bir yerden bok atayım demişsin ben farklı bir beklentiye girdiğim için yanılmışım.
4- Emreyle Caner'in gerçek taraflarını Galatarayda da herkes biliyordu.Zaten Hakan Şükür bile açıklamıştı biz Emre nin Fenerbahçeli olduğunu biliyoduk diye.Canerin zaten daha Manisada oynarken Fenerbahçeli olduğu biliniyordu.Canerin o maçta yaptıkları bence acemilik,tecrübesizlik.Kendi girdiği ve sonucunda verilmeyen Penaltı pozisyonun etkisinden kurtulamayıp sinirine yenik düştü.O maçta kötü oynuyodu diyebilirmisin?Galatasaray'ın Uefa Kupası'nı kazandığı final maçında Hagi kırmızı kart görmüştü. Ola ki Arsenal Hagi'nin atıldığı dakikadan sonra gol bulup kupayı alsaydı Hagi'yi de mi böyle değerlendircektin?Çok saçma.Emrenin saha içi tavırları zaten Galatasaryda ikende aynıydı.Adamın toplasan 5 yada 6 tane kırmızı kartı var kariyerinde kıyaslamayı sen yap.Asıl benim anlamadığım o zaman Fenerbahçeliler sevmezdi şimdi Galatasaraylılar sevmiyor.Demekki yanlış burda taraftarlarda gibi geliyor bana.
5- Açıklamaları incelicek olursak aziz yıldırım ,Aykut Kocaman,ve şekip Mosturoğlu birer açıklama yaptı.Başka Fenerbahçe Spor Klübünden bir yetkili çıkıpta açıklama yapmışmıdır?Ama her hafta Sadri Şener saolsun düzenli şekilde olmak üzere,bir çok Trabzon yöneticisi ve değişik milletvekilleri( işin hazin yanı da burası ) açıklama yapmıştır.Ayrıca Beşiktaş Klübü ,Gaziantep kulüpleri de nedense trabzon maçlarından sonra, ki Beşiktaş Fenerbahçe maksatlı açıklamalar yapmıştır.Aziz Yıldırım yaptığı hareketlerden sonra 45 gün hak mahrumiyeti almıştır zaten, herhalde bu ceza az geldi sana.Ama mesela Sadri Şenere benim bildiğim hiç ceza verilmedi o kadar konuşmasına rağmen( Ve Volkan Babacan'ı alenen şike yapmakla suçladığı halde ).Asıl işin dramatik yanıda benim bunları bir Galatasaraylıyla tartışıyo olmam.Bir Trabzonluyla bunları tartışmayı yeğlerdim çünkü bu iddaların kaynağı ve muhatabı onlardır.

Adsız dedi ki...

6- Az öncede dedim ya işin trajik kısmı bu tür tartışmaları bizim bir trabzonluyla yapmış olmamız gerekiyor.Çünkü hak yenmişse ve haram puanlar alınmışsa bunları iddaa edenler Trabzonsporlular ve birebir işin muhatabları onlar.Sanırım bu tartışmaları bir Galatasaraylı türk futbolunun geleceğini düşündüğü için bu kadar kastırıyor.Yoksa bunun başka açıklamsı varda... Ki başımıza iki sene son dakikada kaçan şampiyonluklar gelmiş olmasına rağmen hala türkiyenin federayon tarafından kollanan,şikeci,şaibeli tek takımı muamelesini göstermek akıl mantık işi değil.Böyle devamlı senaryolar yaratmaktan kurtar kendini.Peki sen kendine sordun mu hiç neden ittifak yapmak zorunda kalıyosun diye?


Aykut Kocaman konusunda da ,sanırım sen okumadan burda atıp tutuyosun herşeyi :

''Üst düzey oyuncularımız var Dünyanın en iyi kulübünün Fenerbahçe olduğunu düşünüyorum. 1500 sporcuyu bünyesinde barındıran, her branşta başaralı olan başka kaç kulüp var?''

Ne demiş Aykut Kocaman ?
Kaç kulüp var?

Seni sinirlendiren şey aslında seni kontrol eden şeydir bunu unutma...

Adsız dedi ki...

Bize bu şampiyonluk heyecanını yaşattığı için Trabzonspor’un temiz insanlarına, her sene her maçta aynı güzel heyecanı yaşattıkları için Beşiktaş ve Galatasaray’ın dürüst insanlarına, tek amacı sahada yapması gerektiği gibi dürüstçe oynayıp kazanmaya çalışan her takıma teşekkür ve tebrik ederim.Rakibin dürüstünü ve temizini Allah başımızdan eksik etmesin, onlarla girilen her yarış bizim için şeref ve mutluluktur....

ugur dedi ki...

Yazdığım post belli adsız kişilik. Çok net cümleler. Sen de hiç birini inkar edemediğin için gelip burda sallıyosun işte. Sonra da saçmaladığının farkına varıyosun. Yok bukalemun da, yok Emre'ninki cevaptı da, yok Hagi de kırmızı kart gördü de. Futbolu bilmeyenle oynamak zordur da, konuşmak daha da zor.

Biz şampiyon olmadıktan sonra kim olursa olsun umrumda olmaz dedim. Oturup ne Bursa'yı ne de Trabzon'u destekledim. Ama sorsalar tabi ki Fenerbahçe olmasın derim. Farazi yani. Kafan alsın diye daha nasıl anlatayım.

Caner veya Emre'nin Galatasaray'da oynarken "Ben Fenerbahçe'liyim" diye açıklaması var mı abicim. Yok takım arkadaşları biliyodu falan geç onları. Basın önünde Fenerbahçe'deyken yaptıkları kadar açık ve net mikrofonlara konuşabilmişler mi. Bahsettiğim o. Karakter o. Ama anlayamıyosun işte.

Ben Fenerbahçe'ye şikeci şaibeli vs. bir şey söyledim mi, yazdım mı yine oku, okuduğunu anlamaya çalış tabi önce. İşte bak burası önemli:
Fenerbahçe'li oyuncu,yönetici veya taraftar çıkıp konuşucak istediği gibi. Başka birisi yanlışsın deyince, işte siz birliksiniz biz bize yeteriz, hepiniz bukalemunsunuz, biz dünyanın en büyük kulübüyüz bikbikbik hede hödö. Örneğin Emre Belözoğlu meselesi. Hadi tamam, cevap için yaptı o açıklamayı. Ama hiç mi haksız puan almadı Fenerbahçe? Evet abi, gençlerbirliği ve hatta Sivas maçında aldık. tam tersi bize olsaydı şu an ortalık ayaktaydı, federasyona yürüyüş düzenlemiştik, aziz yıldırım birkaç hafta sonra tekrar gelmek üzere başkanlıktan gitmişti vs diyemeyecek kadar komplekslisiniz ve hezeyan içinde yaşıyosunuz.

Ayrıca bundan birkaç ay önce yerden yere vurduğunuz ama şu an taptığınız Aykut hocanız açsın baksın bakalım kaç kulüp varmış öyle ve dünyanın en büyük kulübü olmak için neler gerekiyomuş.

Bu blogda Serkan Demir'in isteğiyle yorumlar direkt yayımlanıyor. Yani biz karar vermiyoruz. Bu yüzden buraya artık ne yazarsan yaz, eyvallah. Yazdığım ilk yazı, post, sana cevap olsun. Daha doğrusu önce posta bak, sonra yazdığın yorumların alakasına bak, sonra kime yazdığına bak, sonra da kendine bak. Son baktığın şeyde ben hezeyanlar içinde yüzen saçma bir zihniyetten başka bir şey görmüyorum.

Adsız dedi ki...

Bu konuyu fazla uzattık .aslında son mesajımdan sonra yazmıcaktım ama eleştirilere yada fikir paylaşımlarına karşı biraz agresif olduğunu ve niyetimi belirtmek için son bir kez daha yazdım.Neyse ,sana karşı bir saygısızlığım olsun niyetinde değildim.Eğer olduysa da özür dilerim.Sadece okuduğum yazı çok yanlış geldi buna tepki olarak bir şeyler yazdım.karşılığında garip bir tepki aldım.Sanırım bu köşede siz kendi fikirlerinizi yeri geldiğinde dayanağı olmadan yazabilir bel altı saldırabilir,bir karşıt görüş çıkınca da yine aynı seviyede saldırıya devam edebilirsiniz.Neyse buda sizin anlayışınızmış onada saygı duyuyorum.Belki farklı düşüncelerde ufku genişletir dersen buyur derim,bir oku :

http://papazincayiri.blogspot.com/2011/05/nefret-koalisyonunun-nedenleri.html



Saygılar...

ugur dedi ki...

öncelikle nihayet kim olduğunu anladığım için teşekkürler.
aslında ben de muhabbetin uzadığını düşünüyorum. daha fazla yorum yazmayacağımı söylemiş olsam da yazıyorum. blogdaki post ve yorumlarını "kabaca" okudum. kesiştiğimiz noktalar var, hatta çok da alakasız düşünmüyoruz. fakat benim tavrımla beraber posttaki düşüncelerim de rahatsız edici gelmiş sana. senin gibi ben de saygısızlık etmek veya kötü niyetli bir şey deme niyetinde değilim. o yüzden problem yok. ama takdir etmelisin ki, adsız kimliğiyle yaptığın yorumların gerçek yazış kimliğinden uzak. sanki benim yazdıklarıma burda yanlış derken doğru olduğunu biliyor gibi geldin bana.

işte siz adsız olarak yazınca eleştiri, benzer tarzda ben yazınca dayanaksız, belaltı vuruş, seviye falan. olur mu?? oluyor işte.

uğur dedi ki...

kavga yok beyler:))
uğurcum ben uğur(yener)
bloglar kapanınca bayadır takip edemedim burayı
iyi oldu açıldığı

arkadaşın kızması herhalde sadsece fenerin hakem hatasıyla kazandığı puanlardan bahsedilmesinden,tabiki gençler maçında hatalar oldu sonuçta kazandık sivas maçı biraz farklı ama orda da hatalar oldu,
ama yeminle trabzonu aynı şekilde konuşsak enaz 3-4 maç yazarım ben buraya aynı şekilde puan aldıkları
Fenerbahçe taraftarı bukadar geriden gelip kazandığı şampiyonluk sonrası sadece kendi maçlarının irdelendiğini görünce doğal olarak aşırı tepki verecektir ki bende farklı durumda değilim:)

birde Aziz Yıldırım olayı var, kimse yaptıklarını savunamaz ama herkes gözden kaçırıyor,birçok yönetici azizin bu tavırlarını sürekli gündeme getirerek kendi yanlışlarını örtmeye çalışıyor,bunun için aziz koridor basıyor olayı tam kamuflaj niteliğinde,örneğin demirören sık yapar bunu,zurnanın son deliğiyken(şamp. yarışı için) yorumlar yapıyor...neden çünkü yıldızlar elinde patladı gündem değişmeli de ondan,sadri de bu hataya düştü,hiç beklemezdim ondan,ayrıca siyasilerin olaya müdahil olması,sadrinin herhafta hakemlerle ilgili konuşması,istemedikleri hiçbi hakemin maçlarına verilmemesi gibi çirkinlikler oldu bu sene

yani bunlar konuşulmadan gençler maçı,sivas maçı konuşulması çok abes kaçıyo bence

uğur dedi ki...

ha bide aykutuma karışmayın yaa:))
malatyaya yenildiğimiz gün bile yusuf yusuf oldum göndericekler diye,Allah bize bağışladı onu resmen

bazı açıklamaları yanlış anlaşılmaya çok müsait doğrudur,buda tecrübesizliğinden kaynaklanıyo ama içinde kesinlikle artniyet yok aykutun,şahsen sohbet etme imkanım oldu gerçekten çok dürüst biri
en büyük kulüp meselesinde de biz alemin kralıyız anlamında değildi bence sadece kulübün sadece bir futbol kulübü olmadığını,sporun heralanına yatırım yapıp heryerde başarılı olduğunu göstermek için yapılan bi açıklama bence
zaten bu açıklamaların sık gelmesinin bi sebebide yine demirörenin abzürt beyanlarıydı........biz dünya kulübüyüz felan filan..........yani yanlış hatırlamıyosam 2 takımı busene küme düşen bi kulübün ortalıkta dünya kulübü diye dolaşması asıl kaynak olabilir bence

uğur dedi ki...

son olarak
tüm samimiyetimle söylüyorum
gs'nin içinde olmadığı bi şampiyonluk yarışı hiç çekilmiyo,hatta bjk bile olmazsa bu yolyordam bilmez acemilerle uğraşmak hem yoruyo insanı hemde sıkıyo

hadi byy

ugur dedi ki...

ugurcum hoşgeldin.
bir an birisi benim hesabı açmış neler yazmış siye korktum.
neyse,
benim arkadaş hakkında rahatsız olduğum konu şu: birincisi adsız olarak yorum bırakması. ikincisi benim postumda şampiyonlukla ilgili hiç bir karalayıcı veya yanlış bir şey olmamasına rağmen benim karakterim hakkında ileri geri konuşulmasıydı.

Ben tabi ki trabzon haketti, fenerbahçe hakemleri aldı vs. gibi saçma ve sonucu olmayan bir erman-ahmet tartışması yaratmak amacında değildim. ve yine tabi ki, "ben ahmet, tamam haklısın ama trabzonspor'un da haksız puanları ve saçma açıklamaları oldu." tarzı yorumlara son derece açığım ve saygıyla karşılarım. ki böyle bir yorum almayı bekliyordum da. o zaman da onun da bir bakış açısı olduğunu, bu yazımın da sadece benim düşüncelerimi içerdiğini, açık ve net olduğunu söyleyip olayı kapatacaktım. fakat dediğin gibi kötü yöne kaydı, ama kırgınlık veya kötü niyet olmadığını biliyorum ben, sorun yok.

aykut'a gelince,
sen daha iyi tanırsın eyvallah. ama sadece açıklaması fazla iddialı ve biraz yersiz geldi bana o kadar. orası önemli değil. iyi niyetli dürüst tamam, düzgün bir adam, oyuncuyken de öyleydi ama şöyle bir şey var aklıma gelen. geçen sene devre arasında daum bas bas bağırıp kanat istedi ve aykut bunun gerek olmadığını raporladı. daum uğur borallarla, vedersonlarla takımı kafaya oynattı. sonra aykut başa geçer geçmez stoch ve dia alındı...

son olarak bu sene basketle başlayan gs-fb finallerini artık her sene her branşta görürüz, harbiden özledik.
eyvallah