"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

3 Ocak 2010 Pazar

Emre Güngör & Serkan Çalık


Öncelikle Emre Güngör'ün kalmasına çok sevindim. Ankaragücü günlerinde taş gibi olan bu adamın nasıl müzmn sakat haline geldiğini sanırım herkes gibi ben de anlayabilmiş değilim. Song'u yedek bırakışı hatta takımdan yollayışı, Bouzid'in forma yüzü görememesinin tek sebebi Emre Güngör'ün hırsı, çalışma azmi ve forma aşkıdır. 1984 doğumlu olduğunu göz önüne alırsak biraz daha beklemenin faydası var. Arsene Wenger'e de kayılıyorum şu milli takımda sakatlanmalar konusunda. Emre de Avrupa şampiyonası sonrasında iflah olmadı. 1,5 senede ben en az 5 kez 10.dakikayı göremeden oyun dışı kaldığını hatırlıyorum. Ne geçmez sakatlıkmış kardeşim. Haydi Emre Galatasaray ve özellikle Milli takımın sana ihtiyacı var. Ama lütfen Serkan Çalık'ten uzak dur. Baış ve Serkan ile kankaymışsın ama bu sakatlık illeti bulaşıcı doktor olarak söliyim.

Hiç yorum yok: