"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

27 Ocak 2010 Çarşamba

Dos Santos'lu Galatasaray


Hosgeldin Giovanni Dos Santos Ramirez demek istiyorum ve ilk defa bir transfere kana kana sevinemiyorum cünkü güle güle Kewell demekten cok ama cok korkuyorum.

Biri 22 digeri 21 yasinda. Ikisi de kalburüstü takimlardan Galatasaray'a Dünya Kupasinda mücadele edebilme umudu ile geldiler. Formda kalmak ve milli takim hocalarina "Beni unutma" demek icin. Belki alacaklari ücret ne Barca'daki kadar yüksek ne de City'deki kadar cezbedici. Jo'nun sezon sonu gidecegini ama Dos Santos'un bonservisinin alinacagini düsünüyorum. Bu isimlerin oynamak icin Galatasaray'i secmelerinin tek sebebi ne Adnan Polat ne de Haldun Üstünel'dir. Sebep hepimizin bildigi gibi Rijkaard markasidir. Ayni Guiza'nin Aragones icin gelmesi gibi. Üstünel'in Rijkaard adini pazarlamasi tabi ki takdir edilebilir.

Simdi cevaplanmasi gereken sorular var:

1- Kim gidecek? Bu sorunun cevabi lütfen Leo Franco olsun ve kale derhal Ufuk Ceylan'a teslim edildin.
2- Leo kalacaksa giden isim Nonda olmali. Hem cok agirlasti ve hevesini kaybetti. Özgürcan ve Cafercan geri cagrilmali.
3- Kewell'in gönderilmesi en cok Giovanni'ye zarar verir. Cünkü her hatasinda acimasizca elestirilecek ve Kewell ismi altinda ezilmeye calisilacak. Kendisinden Kewell performansi beklenecek her daim. Yasinin henüz 20 olmasi akillarda hic yer etemeyecek.
4- Ama cevap belli galiba Kewell gidecek

Hosgeldin Giovanni Dos Santos Ramirez demek istiyorum ve ilk defa bir transfere kana kana sevinemiyorum cünkü güle güle Kewell demekten cok ama cok korkuyorum.

5 yorum:

aks111 dedi ki...

Evet sebep riijkarddır.Zaten riijkardda doğma büyüme fanatik galatasaraylı onu bi getiren olmadı.

Adsız dedi ki...

"Cafercan geri cagrilmali" Konya Şekersporlu Cafercan mı bahsettiğin!!!

aks111 dedi ki...

Ayrıca baros ve kewell da Riijkard sayesinde gelmiş olabilir.Bu arada benim bildiğim cafercanda konyaşekersporun oyuncusu kiralık falan değil ki geri çağrılsın.Hani bonservisiyle gelsin o zaman niye gönderdin demezlermi adama.

os dedi ki...

aha bir balıkesirsporlu olarak torbalılı arıyodum blogger :))) buldum..
ehe ehe

sekobarbital dedi ki...

gecen mayis ta cafercan in galatasarayla sözlesmesi bitti. o da konya sekere imza atti. 2 seneligine. arda'nin yedegi olabilecek potansiyel ve yetenekte kendisi. geri cagrilirsa eger neden yolladin o zaman demem sahsen.

kewell gitmesin leo franci gitsin