"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

7 Haziran 2009 Pazar

Bu çocuk uslanmayacak "Baros kadar iyiyim"

Bu ne özgüven kardeşim.. Sen daha 3-4 hafta önce reşit olmuş bi delikanlısın.. Yeteneklisin.. Bana göre antipatik değil sempatiksin bile.. Yarım sezonda 8 gol atmış A Milli Takıma kadar yükselmiş, önü çok açık gencecik bi fidansın.. Biraz mütevazi olursan emin ol kazanan sen olacaksın.. Alın bakın bu sefer ne demiş bizim yaramaz çocuk Batuhan.. Kendini kıyasladığın Baros'un premier lig kariyeri ve milli takım kariyerine bir göz atıp saygı duymanı ve onun gibi kariyerli biri olmak istediğini duymak isterdim..

‘Milan Baros kadar iyiyim’

“Geçen sezon Eskişehirspor çok zorlu bir maratondan alnının akıyla çıktı. Devre arasında kiralık olarak Eskişehir’e gelmiştim. Buna rağmen kısa sürede takıma alıştım ve 8 gol attım. Galatasaraylı Baros 19 kez fileleri havalandırdı ve gol kralı oldu. Üstelik bu 19 golün 4’ü penaltıdan. Ben ise yarım sezonda 8 gol attım. Bence bu da çok önemli bir başarı, en azından onun kadar iyi olduğumu düşünüyorum. Hazırlık maçları öncesi A Milli Takıma katılamadım, çünkü yarın (bugün) omzumdan ameliyat oluyorum. Umarım omzumdaki problem tamamen geçer ve yeni sezona fırtına gibi başlarım”

1 yorum:

Jordi Metal dedi ki...

kusura bakma Batucum ama Hassiktir ordan :D
Neremle güleceğimi şaşırdım ya :)