"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

20 Şubat 2011 Pazar

Saturday Night



- Son 3-4 yıldır NBA All Star haftasonlarından sadece pazar gecesini izledim. Cumartesi geceleri Vince Carter ve Jason Richardson'dan sonra çok tad vermiyordu. Dün de, uyku tutmadığından izledim açıkçası. Ama gece organizasyon olarak muhteşemdi. Hele smaç yarışması, olağanüstüydü.

- Blake Griffin, insan ırkının atletiklik ve güce aynı anda ne kadar sahip olabileceğinin sınırlarını zorladı. Ayakta izledim heyecandan.

- Javale Mcgee'nin çift potaya smacı gecenin en güzel hareketiydi. Hatta Kaan Kural'ın da dediğine katılıyorum. Smaç yarışmaları tarihinde yapılmış en zor ve güzel hareketti. Ama Blake Griffin'in ağzının çember seviyesine ulaşıp dirseğini soktuğu smacı başkası yapsa kolu potada kalırdı heralde.

- Blake Griffin, az kalsın Dwight Howard'ın 2008'de yaptığı smacı 360 dönerek yapacaktı ama Baron Davis'in iğrenç pasları yüzünden 2 dakika dolmasın diye daha kolay ama yine de müthiş bir smaç yaptı.

- 3'lük yarışması için favorim Ray Allen'dı, ama olmadı. Los Angales'te bir Boston'lıyı tutmak yine de güzeldi. Kevin Durant'in sıçmasına da sevindim. Bu adamı Sinan Erdem'den beri sevmiyorum.

- Hafta sonu boyunca oyuncularca giyilen çoraplar çok güzel olmuş. ebay'dan falan bulunup alınası hatta. 13 USD diye duydum.

- Oyun kurucuların yarışması ise saçma sapan bir amaca hizmet etmiş. Her adaya bir öğrenci verilmiş, ki bu öğrencilerin maddi durumları iyi değilmiş; kazananın, adına yarıştığı öğrenciye 30000 USD burs verildi. Kazanamayanlara da daha az miktarda verildi. Mantığını hiç çözemedim. Tam bir fiyaskoydu.

- Çok laf salatası oldu. Ne için? sadece indirip izlemeniz için bir gazdı bunlar.

Buyrun:


http://www.fileserve.com/file/yNzZvRD/NBA.2011.Sprite.Slam.Dunk.Contest.720p.part1.rar


http://www.fileserve.com/file/XdSX4px/NBA.2011.Sprite.Slam.Dunk.Contest.720p.part2.rar

eyvallah

- edit: Brent Barry'den sonra ilk kez bir beyaz smaç şampiyonu oldu.

Hiç yorum yok: