"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

5 Temmuz 2011 Salı

Allah cezanızı versin!



“Benim gönlüm Hagi ile gelecek sezon da devam edilmesinden yanadır. Eğer, ara transfer döneminde transferler yapılır; Hagi de sezon sonunda ayrılırsa, yeni gelecek teknik direktör, alınan futbolcuları beğenmeyip, başka oyuncular isteyebilir. Bu da kulübümüzü daha büyük bir mali yükün altına sokar. Ne pahasına olursa olsun Hagi ile yola devam edilmeli. Ben iyi işler yapacağına inanıyorum”
15.12.2010

“Önümüzdeki dönemlerdeki Galatasaray’da yönetiminde tekrar görev almayı düşünüyorum. Umarım görev alacağım, o zaman Brezilyalı futbolculara karşı tavrımı daha iyi göreceksiniz. Brezilyalılardan yana birisi değilim. Ülkelerine gidiyorlar. Geç dönüyorlar. Takıma kendilerini vermiyorlar. Brezilya Milli Takımı’nda çok iyi oynuyorlar. Burada yarısını bile oynamıyorlar. Elano örneği ortada. Aldıkları paraya yazık. O paralar bu futbolculara haram olsun. Elano, ne verdi Galatasaray’a. Yine Lincoln gol attı; bazı maçları tek başına aldı. Elano ne yaptı; hiç… Tabii Brezilyalılardan bahsederken Alex’i ayrı tutuyorum. O özel ve dürüst bir futbolcu”
15.12.2010

"Yerli oyuncuların uzun zamandan sonra ilk kez yüzleri güldü. Bana dediler ki: 'Biz ilk kez böyle bir hocayla çalışıyoruz. Meğer 3 yıldır biz hoca görmemişiz. Böyle bir teknik adamla çalıştığımız için çok mutluyuz.' Bu da bizim Fatih Terim'i takımın başına getirerek ne kadar doğru tercih yaptığımızı gösteriyor."
05.07.2011

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hiçbir zaman sevemeyeceğim bu adamı.