"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

2 Eylül 2009 Çarşamba

Göztepe - Fethiye Maçı... ORADAYDIM!!

Devlet baba beni git 2 aylığına oralarda takıl tatil yap bab-ında görevlendirdi sanki.. Muğla, Fethiye, Köyceğiz civarlarını dolaşıyorum 10'ar gün.. Görevimin özü bana kalsın şimdilik.. Şans eseri Fethiye'de bulunacağım ve sonunda bulunduğum 30 Ağustos gecesi Göztepemiz'in Fethiye ile 2. lige merhaba maçı vardı.. Altınbaş Holding finansörlüğü ile yine iddialı bir kadro kuran Göz-Göz Fethiye'ye mutlak galibiyet parolası ile geliyordu.. Fethiyespor ise 1 hafta önce Denizlispor'a hazırlık maçında 2-1 kaybetmiş olmanın özgüveni ile ! (çünkü gerçekten iyi oynadılar) kazanmak istiyordu..

Amirimin izin vermemesi dolayısı ile maçı protokol tribününden izledim.. Göztepe tribünlerinin içinde olmak ister miydim, işin doğrusu bilmiyorum..


Sabahın erken saatlerinde Fethiye sahillerini parsel parsel kaplamaya başlamıştı sarı-kırmızı renkler.. Ramazan ramazan içeni de var bir o kadar da çimlerde uyuyanı.. Akşam saatlerine kadar hiç bir problem yaşanmadı.. Bir gün önce amirime dikkatli olunmasını ve bu konuda emniyet müdürlüğünü uyarmasını sağladım.. Çünkü Fethiye tarafından gelecek tahriklere bizimkiler vereceği yanıt ciddi anlamda her zaman sert olmuştur..

Maçın analizine hiç girmeyeceğim.. Yapan yapmıştır zaten..

Eleştirilerim:
1- Fethiyespor taraftarları protokol tribübününde oturan kadroya girememiş Göztepeli futbolcuları kaymakam ve emniyet müdürünün gözü önünde kovdular.. Hiçbiri gıkını çıkartmadı protokol tayfasının..

2- Fethiyespor taraftarlarının ilk tezarühatı "HEPİNİZ OR.. ÇO....SUNUZ" olunca bizimkilerin şalteri düştü.. Dalga dalga esmeye başladılar.. Kendileriyle aşık atmaya çalışan rakip tribünlere tribün şov nasıl yapılır gösterdiler..

3- Hakem Göztepe'nin hem de Göztepeli taraftarlarının 3 metre önünde yüzde bir milyon penaltısını vermedi.. Şalter bir kez daha atı..

4- Çok ilginçtir herkesin birbirini tanıdığı bir ilçede polisler bile Fethiyespor fanatikliği yapıyorlardı.. Gözümün önünde bir bayan polis amirine "Bizimkilerden 4 yaralı var" dedi.. Göztepe kiminkiler oluyor bunu takdirinize bırakıyorum..

5- O kadar polisin içinde bir kendini bilmez Fethiyeli boş bir tribün parçasını geçerek Göztepeli taraftarlarının olduğu yere kadar koşup hareket çekti.. Ben taa karşı tribünden bunu gördüm.. Bunun üzerine bizimkiler ne koltuk bıraktı ne de tribün..

6- Protokol tribününden sözde mevkii sahibi bir salak göztepe tribünlerine Karşıyaka bayrağı açtı..

7- 40 yaşlarında adamlar 15 yaşındaki göztepeli delikanlılara döner bıçağı ile saldırdı maç sonunda..

BUNLARIN HEPSİNİ BİREBİR GÖRDÜM VE YAŞADIM BEN..

Maç boyu küfüre, tahrike Göztepeye gönül verenler aslında kimseyi şaşırtmayan tepkileri verdiler.. Koltukları kırdılar, tuvalette yaktılar.. Sahayı pet şişe yağmuruna tuttular.. Maç bitiminde Fethiye'yi savaş alanına çevirdiler.. Kmse kusura bakmasın ama şiddetin dozunu inanılmaz derecede kaçırdılar.. Bu arada olaylar içindeki yaş ortalamasının 17-18 olduğunu da belirtmeden geçmeyelim.. Arabaların camlarını kırdılar.. Polis te bizimkilere orantısız güç kullandı bu arada.. Sİlah sıkmaya kadar götürdüler işi.. Takım otobüsü delik dediş oldu..

İki takım da ceza alacak gibi gözüküyor.. Olan kime oldu dersiniz.. Fethiye de iş için, tatil için olup araçları 35 plaka olanlara.. Fethiyeliler o gece önlerine elen 35 plakalı arabaların camlarını indrdiler.. Benim arabam mı? O sırada Askerlik Şubesinde saklanıyordu :))

4 yorum:

Gala's dedi ki...

Hadi ordan yapmadığınız halt kalmamış sokaklarda..fethiye sahipsiz değildir bunu bilin..çevredeki vatandaşlardan,arabalardan,dükkanlardan ne istiyosunuz,ayyaş adamlar!ramazan gunu halkı tahrik etmeyin...Sonra da ben ordaydım ben burdaydım diyerek fanatik yazılar yazmayın boşuna..Anca internette üste cıkarmaya çalışırsınız kendinizi..Herkes biliyor kimin ne olduğunu..Bu arada iddialı takım kurduk diye kendinizi kandırmayın bu göztepeden hiçbirşey olmaz...

Adsız dedi ki...

internette üstte çıkmaya çalışsa senin yorumunu yayınlamazdı burda demi?

sekobarbital dedi ki...

maç başladığı anda yedek topçulara ana avrat küfrederek protokolden kovdunuz bu 1

maç başlar başlamaz "hepiniz orospu çocuğusunuz" idi.. bu 2

peki madem çirkefiz, psikopatız.. o zaman maç saati 20:30 a kadar sahillerde kendi kafasına göre takılan göztepeliler nden olay çıkartmadı da maçtan sonra çıkarttı..

göztepelilerin sizin araçlarınıza saldırdığı doğru ama aynı oranda siz de 35 plaklara saldırdınız..

göztepe den cacık olmaz diyorsun.. herhalde yıllık 150 bin ytl verdiğiniz koca götlü 10 numaranız murat deniz i görmemişsin..

bizimkiler onun yanında messi gibi biraz klas kaçtı be..

Ozan dedi ki...

konuyla alakasız ama mail adresini bulamadım, bizi de izlediklerin listesine ekler misin? teşekkürler
goztepeizmirdir.blogspot.com