"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

11 Kasım 2010 Perşembe

Bir kupa olsun da..


- Hagi : "Öyle rotasyon motasyon anlamam. Ben 30'umdan sonra 5 yıl haftada 3 maç oynadım. Şimdiki aslar niye oynamasın? Artizliğin lüzumu yok."

- Yine Hagi : "Alın size forvet, buyrun. JPP."

- Allah ne verdiyse vurdu gerçekten. İki ayağıda var şoparın, ama bir de sakin olup kale ağzından abanmasa, plase denen kavramı yok.

- Son kez Hagi (bu sefer gerçek, ağzını okuyabildim.) : "Hadi Ufuk hadi hadi..." topu oyuna sokamayan konsantrasyon ve güven abidesi kalecimiz için...


- Cana oynasın da nerde oynarsa oynasın. Hagi'nin en iyi yaptığı şey, adam kazanmak; Elano, Pino da var.

- Olmadı. Susmadı hiç Hakan... Elano nerde?

- Emre Çolak düzenli oynamalı artık. Kimin yerine? Ben de bulamıyorum işte onu...

- Olsun be Hagi. Bir kupa göster de bize. Hangisini verirsen artık...

Hiç yorum yok: