"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

21 Ocak 2017 Cumartesi

Benim Adım MESSİ #10


Kayınvalidemi otogarda beklerken rötar yaptığını öğrendiğimde Nilüfer Turizm tesislerinde bir baktım kitapmatik. 10 tl ye istediğin kitabı seçiyorsun ve de hoop kutu kola gibi aşağı düşüyor. Kitapları incelediğimde aslında seçim yapmakta hiç ama hiç zorlanmadım. Benim Leo'ya Leo'nun bana 1 saniye bakışı yetti. Başladım okumaya. Aslında ucundan vakıf olduğum bir hayat hikayesiydi ama ilginç ayrıntılar beni çok şaşırttı. Barcelona'nın ne kadar büyük bir kulüp olduğunu çok daha iyi anladım. Köklerinin İtalyan oluşu, bugünlere anneannesi sayesinde gelmesi, River Plate kapısından dönmesi, Barca'da Pique, İniesta ve Cesc ile birlikte büyümesi. Çabuk bitiyor, sıkmıyor. Bence gelmiş geçmiş en özeli en dahisi Messi. Kim ne derse desin

Hiç yorum yok: