"Futbolun 22 adamın topun peşinden koşması olduğunu düşünmenin, kemanın telden ve yaydan, Hamlet'in kağıt ve mürekkepten ibaret olduğunu söylemekten bir farkı yoktur." J. B. Priestley, The Good Companions, 1928

21 Ağustos 2012 Salı

Elmander ile..


Sevgili arkadaşım Atıf "Hagi'den sonra isteyerek alacağım tek forma" nın sahibi Elmander ve eşiyle bugün bir kafede karşılaştım. Mükemmel Dalmaçyalı köpeği ,çok sevimli kızı ve eşi ile Büyükşehir Belediyeli Holmen'de kendilerine eşlik ediyordu. Hemen yan masamda oturmalarına rağmen biraz da çekindiğimden selam bile veremedim kendisine. Adam ağız tadıyla hamburgerini yesin, sosyal dangalaklık yapmaya da gerek yok dedim. Ama bir baktım neredeyse bütün kafe Elmander'le fotoğraf çektirme yarışına girdi. Ee ben de ölece duramazdım tabi ki ve kendisine bolca teşekkür ederek anılarıma bir güzelini daha ekledim. İsveç Ligi'nde oynadığı dönemlerden Fransa günlerine , Bolton forması giydiği günlere kadar nedense takip ettiğim ve birgün hep Galatasaray'da görmeyi hayal ettiğim bir isimdi. Avrupa Şampiyonası'nda İsveç'i tutmama sebep isimle bir fotoğrafımın olması insanlara öfke kusar gibi bakan eşine rağmen çok ama çok güzel.

Hiç yorum yok: